امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری مانور زلزله در راه آهن اراك

کد مطلب: 41471 | تاریخ ارسال: 15 می 2012 | چاپ صفحه

مدیركل راه آهن اراك از برگزاری مانور زلزله در هفته جاری در راه آهن این شهرستان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی اداره كل راه آهن اراك ‘عبدالله عامری’ در جلسه هماهنگی مدیریت بحران بیان كرد: ارزیابی امكانات، تجهیزات و افزایش توان عملیاتی در برابر حوادث احتمالی از اهداف برگزاری این مانور است.

وی افزود: ایجاد آمادگی، افزایش سطح آگاهی كاركنان در برابر زلزله، كاهش تلفات ناشی از زمین لرزه با اقدامات پیشگیرانه و ارتقای فرهنگ ایمنی در شرایط بحران از اهمیت زیادی در فصل حمل و نقل ریلی برخوردار است.

مدیركل راه آهن اراك اضافه كرد: این مبحث یكی از زیرفصل های پدافند غیرعامل و افزایش میزان آمادگی نیروهای امدادی راه آهن در مواجهه با بحران های متعدد است.

عامری اظهار كرد: آماده نبودن در برابر بحران ها خسارت های زیادی را به همراه خواهد داشت و تسلط به مهارت ها و اقدامات پیشگیری و حین زلزله در سرعت بخشی خدمات حادثه دیدگان احتمالی از زمین لرزه سرنوشت ساز است.

وی یادآور شد: مانور زلزله در نواحی دیگر راه آهن كشور از جمله هرمزگان، لرستان، زاگرس و اهواز اجرا شده است.

مدیركل راه آهن اراك بیان كرد: این مانور یك ساعت به طول می انجامد و در سه منطقه عملیاتی بحران طراحی شده، آمادگی های امداد و نجات و مهار بحران سنجش شده و رهاورد آن از طریق اتاق بحران راه آهن اراك مدیریت خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.