امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


ادعای نماینده اراک : تلاش روزنامه ایران برای تخریب فضای آرام سیاسی کشور

ادعای نماینده اراک : تلاش روزنامه ایران برای تخریب فضای آرام سیاسی کشور

کد مطلب: 41306 | تاریخ ارسال: 10 می 2012 | چاپ صفحه

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اقدام روزنامه ایران در انتشار مطلبی علیه مجلس را با هدف تخریب نمایندگان عنوان کرد و گفت: متاسفانه روزنامه دولت به دنبال بر هم زدن و تخریب فضای آرام سیاسی کشور بوده و سیاست افزایش اختلافات بین قوا را دنبال می کنند بر این اساس ضرورت دارد قوه قضائیه و دادستان کل به عنوان مدعی‌العموم به این موضوع ورود پیدا کرده و برخورد قاطع داشته باشند.

به گزارش مرکزی دیلی ، عباس رجایی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با اظهار تاسف از اقدام روزنامه دولتی ایران مبنی بر درج مطالبی علیه مجلس شورای اسلامی، افزود: جای تاسف دارد روزنامه‌ای که از بیت‌المال مسلمانان ارتزاق کرده و موظف به حرکت در چارچوب سیاست‌های نظام و جهت‌گیری برای تنویر افکار عمومی به منظور دفاع از حیثیت نظام است با چنین اقدماتی درصدد تخریب مجلس برمی‌آید.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مجلس همانند تمامی بخش‌های کشور بودجه‌ای مشخص در اختیار دارد، ادامه داد: به طور طبیعی هزینه‌های مجلس مربوط به بخش جاری، حقوق نمایندگان، ساختمان‌های مجلس، عملیات عمرانی، مرکز پژوهش‌ها، کتابخانه مجلس و موزه مجلس است و این‌طور نیست که کل بودجه مجلس به نمایندگان اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه هزینه‌ها در مجلس همانند سایر قواست، یادآور شد: همان‌طور که در دولت وزارتخانه‌های مختلف بودجه خاص خود را دارند مجلس هم از این قائده مستثنی نبوده، اینکه روزنامه ایران در اقدامی کل بودجه مجلس را به تعداد نمایندگان تقسیم کرده و سهم هر یک از نمایندگان را تعیین می‌کند در واقع ظلم به مردم، نمایندگان و به طور کلی ظلم به نظام است.

اقدام روزنامه ایران حرکت در سلسله رفتارهای جریان انحرافی است

رجایی چنین اقداماتی از سوی روزنامه دولتی ایران را حرکت در سلسله رفتارهای جریان انحرافی در کشور خواند و گفت: این افراد به دنبال آسیب زدن به نهادهایی که مصداق بارز مردم سالاری دینی در کشور هستند بوده تا اینکه فضای کشور آرام آرام به سمت و سویی خدشه دار شدن دموکراسی سوق داده شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان در مجلس هشتم، اقدام روزنامه ایران را در راستای ظهور و بروز نوعی استبداد در کشور خواند و گفت: این روزنامه با نشر موضوعاتی که از سوی استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌شود در واقع به عنوان بلندگوی دشمنان نظام عمل کرده و به دنبال ریختن آب به آسیاب دشمن هستند.

قوه قضائیه با جدیت اهانت روزنامه ایران به مجلس را پیگیری کند

وی یادآور شد: کسانی که امروز به هر دلیل و به هر شکلی و به صورت غیرواقعی به دنبال القا و ایجاد شبهه در جامعه و ناامید کردن مردم هستند در زمین دشمن بازی کرده و می توان به صراحت اعلام کرد که در راستای سیاست‌های دشمنان نظام حرکت می‌کنند.

نماینده مردم اراک در مجلس هشتم، این اقدام روزنامه ایران را با هدف تخریب مجلس و نمایندگان توصیف کرد و گفت: این افراد به دنبال بر هم زدن و تخریب فضای آرام سیاسی کشور بوده و سیاست افزایش اختلافات بین قوا را دنبال می کنند بر این اساس ضرورت دارد قوه قضائیه و دادستان کل به عنوان مدعی‌العموم به این موضوع ورود پیدا کرده و برخورد قاطع داشته باشند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ متاسفانه روزنامه ایران به دنبال تخریب مجلس در آستانه شروع مجلس نهم است.

روزنامه دولتی ایران امروز در مطلبی ضمن محکوم کردن اقدام کمیسیون تلفیق در تصویب بودجه در تیتر مطلبی آورده است: ۷۰۰ میلیون تومان برای نمایندگان و ۵۵ هزار تومان یارانه برای مردم.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.