امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


جناب نماینده! بیش از این با آبروی اراک و اراکی بازی نکنید…

جناب نماینده! بیش از این با آبروی اراک و اراکی بازی نکنید…

کد مطلب: 41262 | تاریخ ارسال: 10 می 2012 | چاپ صفحه

ایکاش می دانستید اینگونه اقدامات بدون شکشکستی دیگر برای سید احمد لطفی محسوب خواهد شد / ایکاش می دانستید که مردم این رفتارتان را با شعارهای انتخاباتی تان مقایسه می کنند و سپس در مورد شما قضاوت خواهند کرد / ایکاش مشاوران و اطرافیان شما بصیرت بیشتری به خرج دهند و بیش از این با آبرو و جایگاه و شخصیت شما بازی نکنند…

مرکزی دیلی : جناب آقای نماینده سابق شهر اراک که ظاهرا به زعم خود زندگی سیاسی اش را با اتمام دوره نمایندگی تمام شده می بیند دقت کند که بر اساس رفتار ایشان نسبت به اراک و اراکی قضاوت می شود. وقتی روز قبل از افتضاح حضور شما در برنامه نود با فلان مشاور و بهمان فرد نزدیک به شما تماس گرفته می شود و برادرانه از شما می خواهند بیش از این آبروی اراک و اراکی را نبرید شما و اطرافینتان گوشتان به این موارد بدهکار نیست.

حتی وقتی قرار است شب انتخابات از کج سلیقگی های فعالان ستادتان برای شما بگویند اصلا گوشی برای شنیدن این موارد ندارید و بعد از شکست انتخاباتی تان هم که حتی دوستان نزدیکتان اذعان می کنند ارتباطاتتان را محدود کرده اید و حتی حاضر به پاسخگویی نیستید و شاید حسرت فرصت های از دست رفته را می خورید و حالا هم با این اقدام تان اراک مظلوم را بر سر زبان ها انداخته اید.

شما باز هم دارید با آبروی اراک و اراکی بازی می کنید و اگر از دیدگاه سود و ضرر به این موارد نگاه کنید این مورد باز هم یک شکستی دیگر برای شما محسوب می شود و یک بررسی ساده از ماهها و سالهای گذشته کافی است بدانید بهترین فرصت ها را به بزرگترین تهدیدات علیه حیات سیاسی خود بدل نموده اید که الان دیگر کار از کار گذشته و بدون شک پافضاری شما در اینگونه اشتباهات آسیب بیشتری به شما وارد خواهد ساخت.

ایکاش بیایید و برادرانه به این نصیحت گوش کنید و بی سر و صدا و آرام عرصه پر خطر و ناشناخته سیاسی را رها کنید و در جایی دیگر به فعالیت بپردازید.شما نه در عرصه ورزش و نه در عرصه فرهنگ و سیاست موفق نبوده اید و اگر قرار است با این منوال پیش بروید با یک دو دو تا چهارتای ساده میتوان آینده تان را حدس زد.باور کنید با این اقدامات دیگر حتی نمی توانید جایگاه سابقتان را نزد افکار عمومی بازیابی کنید.

یک روز باید از عادل فردوسی پور به جهت بد دفاع کردن شما طعنه و کنایه بشنویم و یک روز دیگر هم سایت های خبری علیه شما و رفتار کوتاه بینانه تان بیانیه صادر کنند.جناب آقای نماینده ایکاش کسانی که مشورت به شما می دادند الفبای قدرت و نفوذ رسانه و حداقل ادبیات تعامل با رسانه ها را می دانستند و به شما منتقل می کردند و ایکاش شما در پذیرش مطلق معدود مشاوران بی تجربه و کوتاه بین تان تجدید نظر می کردید.

باور کنید با این روال حتی خدمات سایر نماینده های استان را هم زیر سوال می برید.امیدواریم این تذکر را هم مانند تذکرات قبلی و دلسوزانه این رسانه و سایر دوستان سابقتان برایتان دشمنی و عناد جلوه ندهند چرا که شما می توانستید بعنوان یک نماینده محبوب و با درصد بالایی مخاطب و طرفدار از عرصه نمایندگی کنار بکشید و حداقل امکان حیات سیاسی خود را تحکیم می نمودید ولی با این روال شکی نیست که …

ایکاش همین فرصت باقی مانده را برای خدمتگزاری بیشتر به مردم مظولم حوزه انتخابیه مغتنم می دانستید و ایکاش حداقل کمی به شعارهای خود در دوره انتخابات پایبند بودید. نوکر مردم بودن و خدمتگزار بودن واقعا ظرفیت اجرایی هم می خواهد که امیدواریم خدا به همه ما اعطا نماید. بهر حال این رفتار شما با ذات شعارهای انتخاباتی تان مغایر است.

مطالب مرتبط :

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.