امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


اظهارات مدیر کل دادگستری استان درباره رسانه های جمعی و نهادهای تربیتی و آموزشی

اظهارات مدیر کل دادگستری استان درباره رسانه های جمعی و نهادهای تربیتی و آموزشی

کد مطلب: 41228 | تاریخ ارسال: 8 می 2012 | چاپ صفحه

رییس كل دادگستری استان مركزی گفت: رسانه های جمعی و نهادهای تربیتی و آموزشی پیشقراولان فرهنگی ترویج مصرف تولیدات داخلی هستند.

به گزارش مرکزی دیلی ، حجت الاسلام ‘حكمتعلی مظفری’ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رسانه های جمعی به عنوان چهارمین ركن دموكراسی جایگاه، رسالت و حساسیت خاصی دارند و با توجه به اینكه هدفگذاری امسال از سوی مقام ولایت ‘ تولید ملی ، حمایت از كار و سرمایه ایرانی’ است باید در لبیك به معظم له تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی اظهار كرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در نوروز 91 بیش از چهارده محور اساسی در حوزه اقتصاد ملی داشت كه یكی از این محورها تقویت و ترویج مصرف كالای ایرانی است.

رییس كل دادگستری استان مركزی گفت: حمایت از تولید ملی بدون فرهنگ سازی و ایجاد زمینه‌های فكری و تضارب آرا امكان پذیر نیست و رسانه های جمعی باید در تعامل با دانشگاهها و نخبگان فكری جامعه گفتمان هدفمندی در این حوزه را ایجاد و راهبری كنند.

حجت‌الاسلام مظفری اضافه كرد: حمایت از كار و سرمایه ایرانی نیاز روز جامعه است، و توسعه مطالعات علمی و تدوین و اجرای راهكارهای كاربردی در حوزه اصلاح ضعف های اقتصادی، ایجاد محیط امن برای سرمایه گذاری، پشتیبانی از نیروی كار، رقابت پذیركردن محصولات تولیدی و تقویت همگرایی در تحقق فرمایشات معظم له باید امسال دنبال شود.

وی خاطرنشان كرد: وارد كردن خدشه به نظام از حوزه اقتصاد استراتژی دشمنان است و طرح مباحث نظری اهمیت اصلاح ساختار اقتصادی و جلب حمایت و مشاركت تمامی بخش ها برای كیفیت و رونق تولید ؛ آسیب های جدی را مهار و خنثی می كند.

حجت الاسلام مظفری، فرهنگ را سنگ بنای تمامی حركت های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه عنوان كرد و گفت: ایران اسلامی باید با الگوی عملی موثر اقتصادی، همچون سایر موارد در بین كشورهای اسلامی زبانزد باشد.

وی تصریح كرد: قوه قضاییه به عنوان ركن عدالت جامعه با اقتباس از سخنان رهبر فرزانه انقلاب و در لبیك به معظم له مبارزه با مفاسد اقتصادی و سنگ اندازان در عرصه اقتصاد كشور را برنامه محوری قرار داده و با تمام توان برای حنثی سازی توطئه و جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن در صحنه است.

رییس كل دادگستری استان مركزی اضافه كرد: با توجه به اینكه استان مركزی جایگاه چهارم صنعت كشور و رتبه های برتر در عرصه تولیدات كشاورزی را دارد، جذب سرمایه گذاران در سایه مدیریت منابع و برنامه ریزی باید در سال جاری از سوی مسوولان اجرایی و بخش خصوصی دنبال شود.

حجت الاسلام مظفری افزود: كمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در استان مركزی از سال های قبل فعال بوده و امسال ارزیابی و رفع موانع سرمایه گذاری در بخش تولید استان را سرلوحه فعالیت های خود دارد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.