امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


دعوت برای شرکت در مراسم دادگاه یکی از فعالین رسانه ای استان!

دعوت برای شرکت در مراسم دادگاه یکی از فعالین رسانه ای استان!

کد مطلب: 41162 | تاریخ ارسال: 6 می 2012 | چاپ صفحه

رجایی نماینده مجلس طی دو شکواییه در غالب یک پرونده از سایت مجنون نیوز و هفته نامه مجنون به مدیر مسوولی علی آقا ایرجی به جرم توهین و نشر اکاذیب شکایت کرده و اقدامات اولیه و تکمیل پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادگستری اراک انجام شد و ایرجی فعلا” به قید وثیقه ملکی با قرار ازداشت 10 میلیون تومانی آزاد می باشد .

مرکزی دیلی : مجنون نیوز در یکی از مطالب اخیر خود از فعالین رسانه ای و علاقمندان! جهت حضور در دادگاه مدیر مسئول این سایت دعوت بعهمل آورده است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از مجنون نیوز ، در پی شکایت عباس رجایی کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از علی آقا ایرجی مدیر مسوول هفته نامه مجنون و سایت خبری مجنون نیوز  در بهمن ماه گذشته و در ایام برگزاری تبلیغات انتخابات، دادگاه رسیدگی به دو شکایت نامبرده اواخر هفته جاری در اراک برگزار می گردد.

از علاقمندان به فعالیت های رسانه ای و سیاسی دعوت می شود در این دادگاه که به صورت علنی و با حضور هیات منصفه مطبوعات در روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه راس ساعت 9 صبح در شعبه دوم دادگاه کیفری استان واقع در انتهای خیابان هپکو ساختمان اداره کل دادگستری استان مرکزی و  به ریاست قاضی عدالت خواه تشکیل می گردد شرکت فرمایند .

یادآوری می شود که رجایی نماینده مجلس طی دو  شکواییه در غالب یک پرونده از سایت مجنون نیوز و هفته نامه مجنون به مدیر مسوولی علی آقا   ایرجی به جرم توهین و نشر اکاذیب شکایت کرده و اقدامات اولیه و تکمیل پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادگستری اراک  انجام شد و ایرجی فعلا” به قید وثیقه ملکی با قرار ازداشت 10 میلیون تومانی آزاد می باشد .

شکایت رجایی از سایت مجنون نیوز به اتهام توهین ، پیرامون درج جوابیه ای با عنوان رجایی بداند مارقین نامیدن دیگران باعث نمی گردد که اسم وی از جبهه ناکثین خارج شود و (عباس ناکث) نامیدن وی توسط علی آقا ایرجی در آن مطلب می باشد .

شکایت دیگر رجایی از هفته نامه مجنون به جرم نشر اکاذیب ،در پی چاپ مطلبی با عنوان در میدان انتخابات اراک ؛ فعلا سه هیچ به نفع سید احمد لطفی+اصلاحیه صورت گرفته است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.