امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تجلیل ازپیشكسوتان مطبوعات پاسداشت تلاش گران عرصه فرهنگ است

کد مطلب: 41152 | تاریخ ارسال: 6 می 2012 | چاپ صفحه

جمعی از اصحاب مطبوعات و فعالان نشریه های استان مركزی معقتقدند: تجلیل ازپیشكسوتان مطبوعات بیانگرپاسداشت و توجه جدی مسوولان به تلاش گران عرصه فرهنگ است.

به گزارش مرکزی دیلی ، شركت كنندگان در مراسم تشییع پیكر مرحوم ‘محمد حسن فخرزاده’ پیشكسوت و از پایه گذاران خانه مطبوعات استان مركزی در گفت و گو با ایرنا اظهار كردند: پیشكسوتان دارای تجربه های گرانقدری هستند كه باید به این قشر بیشتر اهمیت داده شود.

آنان افزودند: برگزاری مراسم بزرگداشت و تجلیل از زحمات تلاشگران پیشكسوت عرصه های مختلف به ویژه رسانه و مطبوعات بهتر است در زمان حیات این افراد برگزار شود تا موضوع تقدیر و تشكر به فرهنگ تبدیل شود.

مدیر مسوول هفته نامه شمس استان مركزی گفت: پیشكسوتان برای ما به عنوان ذخائر ارزشمندی هستند و باید این افراد در همه بخش ها مورد توجه جدی قرارگیرند.

‘ابوالفضل فخر الاسلام’ افزود: بی مهری به پیشكسوتان، به بخش فرهنگ استان ها ضربه خواهد زد بنابراین باید از تجربه ها و آموخته های این قشر بیشتر استفاده كرد.

وی بیان كرد: تجربه های گرانقدر پیشكسوتان طی سال های بسیار زیاد و فراز و فرود روزگار كسب شده و باید به عنوان مسیر حركت نسل جوان بیش از پیش مطرح شود.

خبرنگار پیشكسوت ورزشی استان مركزی گفت: مسوولان باید برای انتقال تجربه های گران سنگ پیشكسوتان در بخش های مختلف به نسل جوان برنامه ریزی كنند.

‘سیدعلی بنی جمالی’ افزود: فرهنگ و رسانه عرصه ای قدرتمند و اثرگذار در جامعه است بنابراین نباید اجازه داد كه پیشكسوتان آن همه اندوخته را همراه با خود مدفون كنند.

وی اضافه كرد: قرار گرفتن خبرنگاران پیشكسوت و مجرب به عنوان مشاور مسوولان می تواند زمینه توسعه پایدار و خدمات رسانی بهتر همراه با اطلاع رسانی به موقع و وسیع را بیش از پیش فراهم كند.

خبرنگارهفته نامه عطر یاس استان مركزی نیز گفت: بهتر است مسوولان بخش فرهنگ و رسانه در زمان زنده بودن افراد پیشكسوت برای تجلیل از آنان برنامه ریزی كرده و خدمات این قشر را بیشتر به جامعه بیان كنند.

‘سپیده كامیانی’ افزود: پیشكوتان عرصه خبر و مطبوعات، انسان های وارسته و زحمت كشی هستند كه طی عمر خود برای حل مشكلات قشرهای مختلف مردم تلاش های زیادی كرده اند و برگزاری مراسم بزرگداشت و گرامیداشت از آنان وظیفه همگانی است.

پیكرمرحوم فخرزاده كه پنج شنبه گذشته در بیمارستانی در تهران دار فانی را وداع گفته ،امروز (شنبه ) در اراك تشییع و به خاك سپرده شد.

هفته نامه لاله سرخ به همت آن مرحوم در سال 1366 به عنوان اولین نشریه محلی این استان بعد از انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز كرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.