امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


اظهارات اخیر سرپرست سازمان بسیج رسانه استان مركزی

اظهارات اخیر سرپرست سازمان بسیج رسانه استان مركزی

کد مطلب: 41097 | تاریخ ارسال: 5 می 2012 | چاپ صفحه

سرپرست سازمان بسیج رسانه استان مركزی گفت: مشاركت سیاسی یكی از آموزه های دینی است كه مردم ایران بر اساس آن در صحنه های مختلف حضور می یابند.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘ حیدر جهانبخشی’ روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: مشاركت سیاسی مطابق با فطرت انسان است و این مهم در دین مبین اسلام مورد توجه اقع شده است.

وی، در خصوص انتخابات مرحله دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: شورا، امر به معروف و نهی از منكر و بیعت از مهمترین مشاركت ها جمعی در دین مبین اسلام است.

این كارشناس سیاسی خاطر نشان كرد: با توجه به این شواهد و آثار دینی حضور حداكثری در انتخابات ضمن انجام یك یك تكلیف الهی نشانگر وجود مردم سالاری در ایران است.

جهانبخشی بیان كرد: شرط كارآمدی هر نظام آن است كه مردم هیچ‌گاه فرایند های مشاركت اجتماعی به و یژه انتخابات كم اهمیت نشمرند..

وی ادامه داد: در مرحله نخست نهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی توجه ویژه مردم به آموزه های دینی در خصوص مشاركت سیاسی به جهانیان نشان داده شد و در این مرحله نیز حماسه ای دیگر را شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.