امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



عدم وجود پل هوایی در مقابل دانشگاه پیام نور اراک، یک دانشجو را به کام مرگ فرستاد

کد مطلب: 41051 | تاریخ ارسال: 1 می 2012 | چاپ صفحه

«نهضت حجت‌اللهی»دانشجوی دانشگاه پیام نور اراک در هنگام عبور از عرض کمربندی در مقابل این دانشگاه با خودروی پژو تصادف کرده و فوت کرد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور اراک به دنبال کشته شدن یکی از دانشجویان این دانشگاه بر اثر تصادف که در هنگام عبور از عرض کمربندی صورت گرفت، به نشانه اعتراض در مقابل دانشگاه تجمع کردند.

دانشگاه مذکور در مسیر کمربندی شهر اراک قرار داشته و عبور دانشجویان از کمربندی و مخاطراتی که این امر به همراه دارد معضلی است که مدتهاست قرار است با ساخت پل هوایی در مقابل این دانشگاه برطرف شود ولی تاکنون اقدامی در اینخصوص صورت نگرفته است.

این گزارش حاکی است، علیرضا یوسفی‌راد رییس این دانشگاه در جمع دانشجویان معترض که برای اعلام اعتراض خود نسبت به بستن جاده کمربندی اقدام کرده بودند از ابلاغ مصوبه احداث پل دانشگاه توسط شهرداری خبر داد و گفت: به دنبال نشستی که آذرماه سال گذشته با فرماندار و مسوولان شهرداری و شورای شهر اراک برگزار شد مقرر گردید، اعتبارات مورد نیاز ساخت پل از سوی فرمانداری تامین شود تا شهرداری ساخت پل هوایی مقابل دانشگاه را انجام دهد.

وی افزود: براساس این ابلاغ و با توجه به وجود دکل‌های فشار قوی برق در مسیر احداث پل، شهرداری پل را در ارتفاع هشت متری احداث خواهد کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.