امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



دستگیری توزیع كننده تصاویر شخصی شهروندان در اراك

کد مطلب: 41014 | تاریخ ارسال: 1 می 2012 | چاپ صفحه

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مركزی، از دستگیری یك توزیع كننده تصاویر شخصی شهروندان، فیلم های مبتذل و غیرمجاز در اینترنت در اراك خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، سرگرد ‘مصطفی نوروزی’ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای پایش و رصد فضای مجازی و كشف جرایم، كارشناسان پلیس فتای این استان با چندین سایت با عناوین مشابه مواجه شدند كه اقدام به انتشار تصاویر شخصی شهروندان و فیلم های مبتذل می كردند.

وی بیان كرد: با شروع تحقیقات میدانی و استفاده از تخصص كارشناسان پلیس فتا و با شگردهای پلیسی فردی كه دارای دفتر خدمات كامپیوتری در سطح شهر اراك بود شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مركزی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به فعالیت های غیرمجاز در فضای مجازی اعتراف كرد.

سرگرد نوروزی اظهار كرد: شهروندان توجه و دقت ویژه در نگهداری از داده ها و اطلاعات شخصی رایانه های خود به ویژه عكس ها و فیلم های شخصی و خانوادگی داشته باشند.

وی تاكید كرد: والدین نیز وظیفه دارند در این راستا فرزندان خود را آگاه سازند و هشدارهای لازم در این راستا به آنها ارائه دهند.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مركزی اضافه كرد: شهرواندان در صورتی كه رایانه یا تلفن همراه خود را تعویض، تعمیر و یا به فروش می رسانند، قبل از تحویل اطلاعات شخصی را خارج كنند.

سرگرد نوروزی تصریح كرد: شهروندان می توانند برای بهره گیری از هشدارها و نكات آموزشی پلیس فتا به آدرس سایت www.cyberpolice.ir مراجعه كنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.