امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری همایش ملی بازی‌های رایانه‌ای در اراک

کد مطلب: 40987 | تاریخ ارسال: 29 آوریل 2012 | چاپ صفحه

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری همایش ملی بازی‌های رایانه‌ای در اراک خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، پیمان عین‌القضاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این همایش 25 اردیبهشت ماه و با هدف معرفی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بدون شک بازی‌های رایانه‌ای بهترین ابزار برای توسعه فرهنگی هستند که باید از این ابزار  نهایت استفاده را برد.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره‌ گامی مثبت و مؤثر در رشد و توسعه بازی‌های رایانه‌ای و آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان و حتی والدین با این رسانه جدید می‌شود خاطر نشان کرد: ایجاد بازی‌های رایانه‌ای بومی می‌تواند به عنوان سلاحی در برابر بازی‌های غربی باشد که خانواده‌ها باید به این مهم توجه کنند.

عین‌القضاتی افزود: یکی از ابزارهای جدید آموزشی استفاده از بازی‌های رایانه‌ای است که برنامه‌ریزی برای استفاده مناسب از این ابزار از ضروریات است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری کنگره ملی امام و جوانان با عنوان مبشر صبح در اراک خبر داد و گفت: این همایش از 12 تا 14 خرداد ماه به همت اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: این کنگره با حضور دبیران تشکل‌های اجتماعی و فرهنگی و جوانان منتخب سراسر کشور همزمان با ایام رحلت امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.