امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



عدم تاثیرپذیری رای احمدی نژاد از تعدد کاندیدا

کد مطلب: 409 | تاریخ ارسال: 2 می 2009 | چاپ صفحه

رییس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: شرایط جدید نشان دهنده پذیرش شکست از سوی نیروهای اصلاح طلب است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی، سیدمحمد میرباقری، در نشست معرفی ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در استان مرکزی، با بیان این مطالب افزود: پس از انصراف خاتمی از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری، کاندیداهای باقی مانده هم اصولگرا و هم اصلاح طلب هستند.

وی حضور موسوی و رضایی در انتخابات ریاست جمهوری را افزایش دهنده شور انتخابات عنوان کرد و افزود: حضور کاندیدهای مختلف سبب بالا رفتن حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری می‌شود و در این میان تنها 2 یا 3 درصد از آرای محمود احمدی نژاد در انتخابات امکان دارد با تغییر روبرو شود.

وی در خصوص تبلیغات پیش از موعد برخی ستادهای انتخاباتی خاطرنشان کرد: از نظر قوانین انتخابات ریاست جمهوری، تبلیغات در حال حاضر خلاف است اما، با مظلوم نمایی که برخی از افراد انجام می‌دادند، احمدی نژاد دستور داد تا اجازه فعالیت داده شود، در واقع با لطف رییس جمهور کاندیدها در حال انجام تبلیغات انتخاباتی هستند.

میرباقری در خصوص افتتاح ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در استان مرکزی گفت: ستاد انتخاباتی احمدی نژاد به این دلیل آغاز به کار کرد که فضای رسانه از دست داده نشود وگرنه، نیازی به تبلیغات انتخاباتی در شرایط کنونی برای احمدی نژاد وجود نداشت.

رییس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی، در خصوص بروز برخی مشکلات در ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در استان خاطرنشان کرد: کل جریان و بدنه اصولگرا «محصولی» را به عنوان رییس ستاد مرکزی احمدی نژاد در استان مرکزی معرفی کرده‌اند و رجبی نیز به عنوان مسوول ستاد مردمی احمدی نژاد در استان معرفی شده است.

وی در خصوص حضور موسوی در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: موسوی با پارادیم تعارضی در انتخابات ریاست جمهوری روبرو است، اگر موضع اصولگرایی بگیرد با ریزش آرا روبرو می‌شود واگر موضع اصلاح طلبی نیز بگیرد وضعیت چنین خواهد بود.

وی ادامه داد: موسوی هنوز تکلیف خود را مشخص نکرده است و به نظر می‌رسد که موسوی دارای تعارض ساختاری باشد.

میرباقری انتقادهایی که در خصوص کنفرانس ژنو از احمدی نژاد می‌شود را ناشی از رویکرد و دیدگاه منتقدین دانست و افزود: دیدگاه منتقدین تعامل و سازش با کشورهای بین المللی است، در مقابل دیدگاه دیگر که اسلام را ایدئولوژی برتر معرفی می‌کند که این دیدگاه توانایی ایستادگی در مقابل کشورهای بین المللی را دارد .

رییس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی، تاکید کرد: تمام دولت‌ها اشتباهات و انتقادهایی را داشته‌اند اما، در شرایط کنونی و در میان کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، احمدی نژاد دارای توانایی‌های بیشتری است.

وی گفت: خواستگاه دیدگاه فکری لیبرالیسم بر مبنای منافع ملی است اما، دیدگاه دین محوری و دیدگاه فکری اسلام برمبنای منافع دینی استوار شده که این امر باید مورد پذیرش قرار گیرد.

گفتنی است، در این مراسم روسای ستادهای 14 گانه ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در استان مرکزی به بیان برنامه‌های خود پرداختند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.