امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری همایش دشمن‌شناسی و نقش شبکه‌های اجتماعی در اراک

کد مطلب: 40866 | تاریخ ارسال: 25 آوریل 2012 | چاپ صفحه

همایش یک‌روزه دشمن‌شناسی و نقش شبکه‌های اجتماعی با حضور معاون سرمایه‌های اجتماعی زنان مرکز امور بانوان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در اراک برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک معاون سرمایه‌های اجتماعی زنان مرکز امور بانوان و خانواده نهاد ریاست جمهوری ظهر دیروز در این نشست گفت: تاکنون یک هزار و 77 سازمان مردم نهاد زنان و خانواده در بانک اطلاعاتی سازمان‌های مردم نهاد زنان و خانواده کشور  به ثبت رسیده است.

پروین هدایتی افزود: سازمان‌های مردم نهاد بازوان اصلی دولت در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها است که خوشبختانه طی سال‌های گذشته سازمان مردم نهاد در بخش زنان و خانواده کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشتند.

وی تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد به عنوان نهادی غیردولتی قادرند با برقراری تعامل با دولت در راستای کاهش مشکلات جامعه تلاش کرده و باری از دوش دولت بردارند.

معاون سرمایه‌های اجتماعی زنان مرکز امور بانوان و خانواده نهاد ریاست جمهوری برقراری ارتباط با بخش خصوصی از سوی دولت را از ابزارهای مناسب برای موفقیت کشور عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: در صورتی کشور می‌تواند در پیشبرد اهداف خود فعال‌تر و پویاتر باشد که تعامل قوی بین بخش خصوصی و دولتی در آن برقرار باشد.

هدایتی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ابراز داشت: مقصود از سرمایه تنها سرمایه مادی نیست، توجه به سرمایه نیروی انسانی مهم‌ترین اصل در تحقق این پیام است.

وی شناخت سرمایه را مهم‌ترین گام در راستای حمایت از سرمایه دانست و ادامه داد: سرمایه انواع متنوعی دارد که شامل سرمایه‌های مادی، معنوی، فرهنگی و اجتماعی و غیره می‌شود و در این بین سرمایه انسانی مهم‌ترین سرمایه‌ها به شمار می‌رود.

معاون سرمایه‌های اجتماعی زنان مرکز امور بانوان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه اگر کشوری دارای سرمایه انسانی قوی باشد قادر است به آسانی به خواسته‌های خود دست یابد گفت: ارائه آموزش‌های تخصصی به سرمایه‌های انسانی نقش بسیار مهمی در پیشبرد برنامه‌ها دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

هدایتی در بخش دیگری از سخنان خود ساختارسازی، فرصت‌سازی و توانمندسازی را از مهم‌ترین اقدامات مرکز امور زنان و خانواده در نهاد ریاست جمهوری عنوان کرد و افزود: آموزش و تقویت همگرایی سازمان‌های مردم نهاد و ایجاد شبکه‌های اجتماعی زنان از برنامه‌های مهم سال جاری این نهاد است که با جدیت دنبال خواهد شد.

گفتنی است در این همایش محمد همایون‌فر محقق و پژوهشگر نهاد ریاست جمهوری پیرامون دشمن‌شناسی و نقش شبکه‌های اجتماعی سخنرانی کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.