امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


لینک های جالب توجه در سایت شورا و ظرفیت بالای انتقاد پذیری +  مستندات

لینک های جالب توجه در سایت شورا و ظرفیت بالای انتقاد پذیری + مستندات

کد مطلب: 40753 | تاریخ ارسال: 19 آوریل 2012 | چاپ صفحه

در بازدیدی که خبرنگار مرکزی دیلی از سایت اراک شورا داشت ، دوباره سایت شورای شهر اراک بواسطه عملکرد ضعیف عزیزان شورایی در مورد مدیریت شکلی و محتوایی این سایت سوژه انتقادات زیادی از طرف اصحاب رسانه استان شد. البته با بضاعت اندکی که از این شورا سراغ داریم بدون شک اینگونه مشکلات ادامه خواهد داشت و این روال تا پایان دوره این شورا ادامه پیدا خواهد نمود.

اختصاصی مرکزی دیلی : در حالی که اعضای محترم شورای شهر اراک مدام از انتقاد پذیری و نمایندگی مردم و درخواست های مردمی حرف می زنند ولی در سایت این شورا در بخش خبرگزاری ها و سایت های محلی خبری از بخش عمده ای از سایت های خبری استان که وظیفه نمایندگی افکار عمومی را دارند نیست و جای تامل است که این عزیزان شورایی در بخش وب سایت های خبری استان حتی وبلاگ های بی نام و نشانی که در سایت ساماندهی وزارت ارشاد ثبت نشده را هم ثبت نموده اند. وبلاگ هایی که نه تنها بروز نیستند بلکه در مقاطعی اخبار و تحلیل هایی جهت دار سیاسی را در جهت گسترش فضای تخریب در استان منتشر نموده اند.

البته شاید ما نمی دانیم این عزیزان وبلاگ نویس که پشت این وبلاگ های بدون نام و نشانی سنگر گرفته اند کیستند و عزیزان شورایی اخبار و اطلاعات بیشتری دارند که در بخش سایت ها!!!! نام وبلاگ های بدون نام و نشان استان را با افتخار ثبت نموده اند.

نکته دیگر در مورد این صفحه اینست که حمایت جهت دار این عزیزان از دو نماینده منتخب شهر اراک در قابل درج لینکهای وابسته به این عزیزان است که با توجه به تاریخ بالای این صفحه که مهرماه سال گذشته را نشان می دهد بنوعی تخلف انتخاباتی شورای شهر در حمایت مستقیم و استفاده از امکانات دولتی و عمومی در جهت تبلیغ کاندیداها را نشان می دهد که بنظر می رسد باید توسط دستگاه های نظارتی بررسی گردد.

نکته سوم اینکه در این لیست وب سایت های خبری استان سایت های واژگان پارسی ، سایت های خبری کشوری ، وبلاگ های مذهبی ، وبلاگ های شخصی و … وجود دارند که در مواردی کمترین ارتباط را با استان مرکزی و اراک ندارند و در مواردی روزهای و ماه هاست بروز رسانی نشده اند ولی سایت های خبری اصلی استان که گهگاه منتقد فعالیت ها و روند غلط شورای شهر بوده اند در این لیست از قلم افتاده اند!!! حتی در بخش مطبوعات محلی هم به نام بردن از برخی مطبوعات بدون لینک وب سایت های انها بسنده شده است.

لینکهای مذکور را می توانید در این آدرس ملاحظه بفرمایید…

برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگتر روی هر تصویر کلیک کنید.

امیدواریم عزیزان شورایی در ابلاغ سیاست های جهت دار و مغرضانه خود علیه منتقدان و رسانه های پر مخاطب استانی به کارکنان اداری و روابط عمومی شورای شهر تجدید نظر بفرمایند و البته بپذیرند که با این مواضع و اشتباهات بنوعی ناتوانی خود را در حل مشکلات عدیده شهر اراک بیش از پیش نشان خواهند داد چرا که نمایندگانی که نتوانند درباره عملکرد خود توجیهات معقول و مطقی و کارشناسی ارائه نمایند و بخواهند با فرایند حذف و نادیده گرفتن منتقدان کار خود را از پیش ببرند نشان می دهند در سایر موارد هم همینقدر ناتوان و ضعیف هستند.

بنظر می رسد حتی مسافرت های متعدد اعضای این شورا به خارج از کشور هم نتواند دید درست و منطقی از فناوری و ارتباطات به این عزیزان بدهد…!البته با بضاعت اندکی که از این شورا سراغ داریم بدون شک اینگونه مشکلات ادامه خواهد داشت و این روال تا پایان دوره این شورا ادامه پیدا خواهد نمود.

سوال اساسی اینجاست که چه کسانی به مجموعه های مدیریت شهری اراک مشاوره و راهنمایی می دهند؟ چه اهدافی را از خراب کردن وجهه اعضای شورا نزد افکار عمومی دنبال می کنند؟ اتفاقات آینده در شورای شهر شاید کمکی به پیدا شدن پاسخ این سوالات بنماید…

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.