امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تشکیل کمیته‌رسانه‌‌های اوقات فراغت استان مرکزی

کد مطلب: 40684 | تاریخ ارسال: 19 آوریل 2012 | چاپ صفحه

معاون حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از تشکیل کمیته‌رسانه‌‌های اوقات فراغت به منظور تقویت‌ و ارتقاء هرچه بیشتر برنامه‌های اوقات فراغت در استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و خبرگزاری فارس از اراک پیمان عین‌القضاتی عصر دیروز در نشست تخصصی نقش رسانه در اوقات فراغت جوانان در اراک اظهار داشت: با توجه به تقش بسیار بالای رسانه‌ها در برنامه‌های اوقات فراغت انتظار می‌رود با تشکیل این کمیته که در ذیل ستاد ساماندهی اوقات فراغت تشکیل خواهد شد، شاهد هرچه بهتر برنامه‌های اوقات فراغت باشیم.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها از ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی در بحث اوقات فراغت برخوردارند که باید از این ظرفیت‌ها نهایت بهره را ببرند.

معاون حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی همچنین از صدور احکام کارشناسان حوزه فراغت دستگاه‌ها خبر داد و گفت: در حال حاضر 22 دستگاه فرهنگی در برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت فعالیت دارند که با صدور این احکام اقدامات این دستگاه‌ها در زمینه  برنامه‌های فراغتی سامان بیشتری خواهد گرفت.

عین‌القضاتی برگزاری میزگرد با موضوع اوقات فراغت به صورت تخصصی و با نگاه علمی و با استفاده از توان بین بخشی را از راهکارهای موثر در ارتقاء برنامه‌های اوقات فراغت عنوان کرد و ادامه داد: رسانه‌ها می‌توانند با حساس‌سازی خانواده‌ها و آگاهی‌بخشی در این زمینه نقش بسیار موثری در برنامه‌های اوقات فراغت داشته و با نظارت و ارزیابی و اثر سنجی بر غنای هرچه بیشتر برنامه‌ها بیفزایند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها پل ارتباط مردم و مسئولان هستند و در صورت برداشت درست از نیازها و خواسته‌های مردم، راهگشای مسئولان در خدمت رسانی بیشتر به جوانان خواهند بود، گفت: خانواده‌ها هنوز از فرصت‌های بسیاری که در اوقات فراغت می‌توان از آن بهره گرفت، آگاهی کافی ندارد و برخی از آنان از اوقات فراغت به عنوان اوقات بطالت یاد می‌کنند، درحالی که اوقات فراغت ثروت بسیار ارزشمندی است که می‌توان از آن نهایت بهره را برد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.