امروز امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 10, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



نیروگاه شازند از ابتدای سال جاری گاز مصرف نموده است

کد مطلب: 40654 | تاریخ ارسال: 17 آوریل 2012 | چاپ صفحه

فرماندار شهرستان اراك گفت: استفاده نیروگاه شازند از سوخت گاز به جای مازوت، نقش بسیار موثری در كاهش آلودگی هوای شهر اراك داشته است.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘مسلم پورقاسمیان’ روز دوشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان اراك در گفت و گو با ایرنا افزود: سوخت این نیروگاه سیكل تركیبی است كه می تواند از مازوت و گاز استفاده كند اما دولت تاكید كرده است كه این نیروگاه با سوخت گاز فعالیت داشته باشد.

وی بیان كرد: در این خصوص جلسات مختلفی با مسوولان این نیروگاه برگزار شده و از اول فروردین ماه امسال سوخت نیروگاه شازند گاز است كه نقش بسزایی در كاهش آلودگی هوای اراك داشته است.

فرماندار اراك ادامه داد: با مصوبه دولت تلاش شده است كه استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه شازند طی سال جاری به حداقل برسد.

پورقاسمیان اظهار كرد: گسترش فضاهای سبز نیز نقش بسیار موثری در كاهش آلودگی هوای شهر اراك دارد كه در این راستا اقشار مختلف مردم نیز باید با تلاش به افزایش این فضا كمك كنند.

وی یادآور شد: سال گذشته دو طرح بزرگ تقاطع غیر همسطح محیط زیست و میدان انقلاب شهر اراك راه اندازی شد كه این طرح ها نیز در كاهش آلودگی هوا و معضل ترافیك این شهر بسیار موثر بود.

فرماندار اراك اضافه كرد: پیش بینی شده تا پایان سال جاری، شهرداری اراك با همكاری شورای اسلامی این شهر، 10 طرح تقاطع غیرهمسطح دیگر ایجاد كند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.