امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



دوشنبه ،بازهم وعده انتخاب هیات رئیسه شورا

کد مطلب: 406 | تاریخ ارسال: 2 می 2009 | چاپ صفحه

خیلی از اختلافاتی که در شورای شهر اراک اتفاق می‌افتاد، به درستی مدیریت نمی‌شد و باید رییسی برای شورای شهر اراک انتخاب شود که توانایی برقراری تعامل داشته باشد و اختلافات شورا را از بین ببرد.

به گزارش مرکزی دیلی ، نائب رییس شورای اسلامی شهر اراک در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، گفت: دعوت نامه‌ای که برای حضور اعضا در جلسات قبلی آماده شده است، برابر قانون نبوده و چهار تن از اعضا نامه‌ای برای فرماندار اراک ارسال کرده‌ و این امر را متذکر شده‌اند.

محمد حسن احمدی افزود: موضع جلسه باید به تصویب هیات رییسه رسیده باشد ، از طرفی رییس شورا از کجا می‌دانسته که جلسه در روز پنجشنبه به نتیجه نمی‌رسد و راسا اقدام به برگزاری جلسه در روزهای آینده کرده است؟

وی تاکید کرد: روندی که رییس شورای شهر اراک برای برگزاری جلسه اتخاذ کرده، بر خلاف قانون است و اگر این روند ادامه داشته باشد، بازهم جلسه را ترک می‌کنیم.

وی با اشاره به انتخاب هیات رییسه شورای شهر اراک اظهار کرد: خیلی از اختلافاتی که در شورای شهر اراک اتفاق می‌افتاد، به درستی مدیریت نمی‌شد و باید رییسی برای شورای شهر اراک انتخاب شود که توانایی برقراری تعامل داشته باشد و اختلافات شورا را از بین ببرد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اراک نیز در این جلسه به خبرنگار ایسنا گفت: کدام جلسه در دو سال اخیر در روز پایانی هفته برگزار شده که حالا جلسه مهم تعیین هیات رییسه شورای شهر اراک را در روز پایانی هفته برگزار می‌کنند.

سیدعماد مولایی نسب افزود: رییس شورای شهراراک از درگیر بودن اعضا در روز پایانی هفته خبر داشتند که برگزاری جلسه در چنین روزی خلاف عرف شورا بوده است.

وی تعامل و اتحاد در میان اعضای شورای شهر را یکی از امور مهم عنوان کرد و افزود: باید جریان‌های بیرونی را از شورای شهر اراک قطع کرد و اعضا باید خودشان در این زمینه اقدام لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: اگر تعاملات لازم در زمینه انتخابات هیات رییسه انجام نشود، بازهم دوباره شاهد مشکلات و چالش‌های جدی در انتخابات هیات رییسه خواهیم بود.

مولایی نسب گفت: باید هرکس برنامه‌های خودش را بیاورد تا آزادانه بتوان رای گیری کرد.

رییس کمیسیون نظارت شورای شهر اراک هم در این رابطه گفت: اعضا نمی‌توانند فراتر از قانون عمل کنند و رییس شورای شهر اراک باید شخصی باشد که بتواند در میان اعضا تعامل و همفکری برقرار کند.

زهرا آباقری افزود: رییس شورای شهر اراک باید توانایی برقراری تعامل در میان اعضای شورای شهر را داشته باشد تا بتواند شورایی یک‌دل و توانا را بوجود آورد.

وی تاکید کرد: اگر اعضا در پی برقراری تعامل هستند، باید از برخی ایده‌آل‌های خود دست بردارند تا بتوان زمینه برقراری تعامل را بوجود آورد.

وی با تایید تعویق برگزاری جلسه انتخاب هیات رییسه شورای شهر گفت: تعویق افتادن این جلسه اگر تاثیری در بوجود آمدن تعامل واتحاد در میان اعضای شورای شهر اراک داشته باشد، باید از این اقدام حمایت کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای شهر اراک نیز در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: هیات رییسه باید برای بوجود آمدن تعامل در میان اعضا تلاش کند تا بتوان خدمت رسانی به مردم را انجام داد.

اشرف بهادری افزود: به صلاح نبود که در روزهای اولیه نسبت به تعیین هیات رییسه اقدام شود چون خروجی برای شورای شهر اراک نداشت.

وی با انتقاد از تعبیر اختلال‌گر در مورد اعضایی که در جلسه شورای شهر حاضر نشده بودند، خاطرنشان کرد: قصد اخلال وجود ندارد اما، چرا برای اولین بار در روز پنجشنبه باید جلسه انتخاب هیات رییسه برگزار شود.

وی ادامه داد: باید به اعضای شورای شهر اراک احترام گذاشته شود تا بتوان کار شورایی را در شورای شهر انجام داد.

بهادری گفت: من از امام جمعه اراک خواستار دخالت هستم تا اختلافات و مشکلاتی که در شورای شهر وجود دارد را برطرف کنند.

یکی دیگر از اعضای شورای شهر اراک نیز گفت: در رابطه با انتخاب هیات رییسه شناخت کافی وجود دارد و اعضا نیز باید به رییس شورای شهر کمک های لازم را انجام دهد.

زینت‌السادات کریمی به خبرنگار ایسنا گفت: رییس شورای شهر اراک نیاز به انجام برنامه‌ای ندارد و تنها باید به هماهنگی برنامه‌ها بپردازد.

وی گفت: شورای شهر نباید دیوار کوتاهی داشته باشد تا دیگران برایش تصمیم بگیرند؛ شورایی که نتواند خود هیات رییسه خود را انتخاب کند و از بیرون قرار باشد برایش تصمیم گیری کنند، بهتر است منحل شود.

طبق مصوبه 5 نفر عضو حاظر در جلسه ، انتخاب هیات رئیسه شورا به جلسه روز دوشنبه موکول شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.