امروز امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 10, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


انتقاد فرماندار اراک از عملکرد مسئولین!!!!!!!

انتقاد فرماندار اراک از عملکرد مسئولین!!!!!!!

کد مطلب: 40592 | تاریخ ارسال: 16 آوریل 2012 | چاپ صفحه

فرماندار شهرستان اراك گفت:مصوبات سفرهای دولت به این شهرستان باید تعیین تكلیف شوند تا در سفر آتی نسبت به رفع مشكلات احتمالی و اجرایی شدن آنها اقدام شود.

مرکزی دیلی : البته ما که متوجه دلیل این انتقاد جناب پورقاسمیان نشدیم. بهر حال ضمن تشکر از صداقت ایشان در به چالش کشیدن کم کاریهای انجام شده از ایشان توقع داریم از ابزارهای قانونی و حقوقی که رد دست دارند برای احقاق حقوق از دست رفته مردم مظلوم اراک اقدام فرمایند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، ‘مسلم پورقاسمیان’ روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان اراك افزود: سفر چهارم هیات دولت به استان مركزی و این شهرستان نزدیك است و بخشی از مصوبات سفرهای قبلی كه نیمه تمام مانده باید مورد بررسی مجدد قرار گیرند.

وی ادامه داد: اعتبارات برخی از طرح های این شهرستان پایان سال 90 ابلاغ شده و این طرح ها تا پایان تیرماه فرصت دارند از این اعتبارات استفاده كنند.

پورقاسمیان یادآور شد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و همه وظیفه دارند برای تحقق خواسته معظم له تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی اظهار كرد: تولید ملی نقش بسیار موثری در افزایش اقتدار، اشتغال و خودباوری این مرز و بوم دارد و تحقق این مهم عزم جدی همگان را طلب می كند.

فرماندار شهرستان اراك اضافه كرد: ایران اسلامی ازبدو پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون توفیقات بسیار بزرگی را به ویژه در بحث انرژی صلح آمیز هسته ای شاهد بوده و این موفقیتها توسط جوانان برومند رقم خورده است.

پورقاسمیان در خصوص هفته گرامیداشت معلم گفت: همه افراد جامعه در هر پست و مقامی كه هستند مدیون تلاشهای معلمان خود می باشند و همه وظیفه دارند این قشر را تكریم كنند.

رییس شورای اسلامی شهر اراك نیز گفت: طرح كاهش آلودگی هوای اراك از سال 86 ابلاغ شده و عمده تاكید این طرح كاستن آلاینده ها است.

‘حسن احمدی’ افزود: بر اساس این طرح، 10 درصد از فضاهای صنعتی شهر باید به شكل فضای سبز مشجر باشد كه اكثر واحدهای صنعتی نه تنها به این مهم توجه نكرده اند بلكه با بی توجهی فضاهای سبز موجود را نیز از بین برده اند.

وی بیان كرد: ریه شهر اراك باغ های سنجان و كرهرود است كه این فضاها نیز در حال از بین رفتن است و باید اقدامات لازم برای حفظ آنها صورت گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر اراك اضافه كرد: شهر اراك جزو هشت شهر آلوده كشور است و همه باید برای كاهش آلودگی این شهر دست به دست هم دهند و از هیچ كوششی دریغ نكنند.

احمدی یادآور شد: بحث سترون سازی و بی خطر سازی زباله های بیمارستانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است كه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر اراك ادامه داد: در حال حاضر بر اساس اسناد و مدارك موجود، بسیاری از مراكز درمانی شهرستان اراك به این مهم توجه نمی كنند و به تعهدات خود نسبت به پرداخت مطالبات شهرداری نیز عمل نكرده اند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.