امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



پیگیری مترو اراک و حومه در اظهارات مسئولین استان

کد مطلب: 40548 | تاریخ ارسال: 16 آوریل 2012 | چاپ صفحه

آقای علی فراهانی ، یکی از کاربران خوب و فعال مرکزی دیلی طی ایمیلی به این سایت خواستار پاسخگویی مسئولین استان به وعده های خود در زمینه مترو و همچنین پیگیری مصوبه هیات دولت در این زمینه شده اند. در این نامه می خوانیم:

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر مسئول مرکزی دیلی
در صحبت های سال های اخیر استان دار محترم و مسئولین استان مرکزی و وعده های ساخت قطار شهری در کلانشهر اراک و وعده هایی که هر روز از گذشت آن اکنون به خاطره ها پیوسته است.
انتشار 27/8/1389

فرماندار:با پيشنهاد ساخت مترو در اراك موافقت شد
فرماندار شهرستان اراك از موافقت كارگروه عمراني استان مركزي با ساخت مترو در شهراراك خبر داد.

‘ محمد حسن آصفري ‘ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: با توجه به جمعيت 600 هزار نفري شهرستان اراك و الحاق شهرهاي سنجان و كرهرود به اين شهرستان ، ايجاد مترو يكي از نيازهاي اساسي مي باشد.

وي افزود: تصويب ساخت مترو در اراك در كارگروه عمراني سفر دور سوم هيات دولت به استان مركزي هديه دولتمردان به شهروندان اراكي خواهد بود.

وي گفت: ساخت مترو از جنوبي ترين نقطه شهر به شمال شهر اراك در دست مطالعه است كه در اين صورت مي توان با ترافيكي مركز شهر را به صورت محسوسي كاهش داد.

آصفري، درباره تخصيص اعتبار و زمان ساخت مترو در اراك افزود: اين موضوع ها طي نشستي در هفته آينده با حضور كارشناسان در فرمانداري بررسي خواهد شد.

وي ادامه داد: با توجه به اينكه اراك جزو كلان شهرها در كشور محسوب مي شود بنابراين زير ساختهاي توسعه شهري و انسجام بيشتر مديريت شهري براي رفاه و آرامش بيشتر شهروندان آن ضروري است كه دولت نهم و دهم در اين زمينه نگاه حمايتي جدي در اين بخش دارند.

سفر سوم هیئت دولت به استان مرکزی و باز هم وعده به همشهریان

متروی اراک یکی از سامانه های ریلی شهری ایران می باشد که در سفر سوم هیئت دولت به استان مرکزی به تصویب نهایی رسیده است. همچنین احداث قطار شهری اراک یا متروی اراک در فروردین ماه 90 در شورای مسکن و شهر سازی استان مرکزی با حضور وزیر راه و شهرسازی به تصویب رسید. بر اساس این مصوبه عملیات احداث قطار شهری اراک از خرداد ماه سال جاری باید آغاز می شد. همچنین استاندار مرکزی در گفت و گو با خبرگزاری های استان قول بهره برداری از قطار شهری اراک را تا پایان سال 92 اعلام کرده بود. فرماندار اراک هم پیش از این از انحلال شهرهای کرهرود و سنجان و پیوستن این دو شهر به کلان شهر اراک سخن گفته بود و اعلام کرده بود که احداث قطار شهری از ضرورت های اجتناب ناپذیر این شهر است.

-لطفا این قضیه متروی اراک یکی از سامانه های ریلی شهری ایران می باشد که در سفر سوم هیئت دولت به استان مرکزی به تصویب نهایی رسیده است. همچنین احداث قطار شهری اراک یا متروی اراک در فروردین ماه 90 در شورای مسکن و شهر سازی استان مرکزی با حضور وزیر راه و شهرسازی به تصویب رسید. بر اساس این مصوبه عملیات احداث قطار شهری اراک از خرداد ماه سال جاری باید آغاز می شد. همچنین استاندار مرکزی در گفت و گو با خبرگزاری های استان قول بهره برداری از قطار شهری اراک را تا پایان سال 92 اعلام کرده بود. فرماندار اراک هم پیش از این از انحلال شهرهای کرهرود و سنجان و پیوستن این دو شهر به کلان شهر اراک سخن گفته بود و اعلام کرده بود که احداث قطار شهری از ضرورت های اجتناب ناپذیر این شهر است.

لطفا پیگیری واطلاع رسانی شود.

علی فراهانی ساکن خیابان مشهد اراک

پانوشت : مرکزی دیلی آمادگی انتشار جوابیه مسئولین محترم را دارد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.