امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


قابل توجه آقای استاندار مرکزی ، فرماندار و اعضای شورای شهر اراک…!

قابل توجه آقای استاندار مرکزی ، فرماندار و اعضای شورای شهر اراک…!

کد مطلب: 40355 | تاریخ ارسال: 12 آوریل 2012 | چاپ صفحه

بنده یکی از کسبه مجاور میدان امام سابق و میدان انقلاب فعلی شهر اراک ( ضلع شمال غربی خروجی میدان – به سمت سردشت ) هستم که بواسطه طرح توسعه این میدان مدتی نه چندان کوتاه است با اختلال و مشکلات جدی در کسب و کار مواجه گردیده ام.

جمعی از کسبه مجاور پروژه میدان انقلاب طی نامه ای به مرکزی دیلی خواستار رسیدگی به واحد های صنفی بلاتکلیف در این پروژه شده اند. در این نامه می خوانیم:

با سلام

بنده یکی از کسبه مجاور میدان امام سابق و میدان انقلاب فعلی شهر اراک ( ضلع شمال غربی خروجی میدان – به سمت سردشت ) هستم که بواسطه طرح توسعه این میدان مدتی نه چندان کوتاه است با اختلال و مشکلات جدی در کسب و کار مواجه گردیده ام. اینجانب و سایر همسایگان این پروژه چند ماهی است بواسطه اینکه پروژه مذکور دقیقا تا چند سانتی متری ورودی واحد های صنفی ما را مسدود نموده از زندگی ساقط شده ایم. نه شهرداری طبق مصوبه شورای شهر مبلغ تصویب شده را پرداخت می نماید ، نه اینکه کسی پاسخگوی درد و مشکل ماست.

البته اینکه مسئولین شورا و شهرداری بخواهند شهر زیبا و توسعه یافته شود خیلی خوب است و جای تقدیر و تشکر دارد ولی اینکه در کنار این توسعه ، افراد زحمتکش و کسبه کم بضاعتی مثل ما له و نابود شوند هم خلاف عرف ، اخلاق ، شرع و قانون است. تقریبا از همین چند صد متر نزدیک یکصد خانوار نان می خوردند که به لطف تصمیم جناب شهردار و حمایت شورای شهر در شب عید همه شاغلین در این محدوده شرمسار خانواده های خود شدند.

در این سال که به نام کار نامگذاری شده چرا کسب و کار عده ای کسبه زحمتکش این شهر را با این ظلم آشکار تعطیل می کنید؟ جناب شهردار ، اعضای شورای شهر ، آقای استاندار ، آقای فرماندار ما از شما به دادگاه الهی شکوه برده ایم. جالب اینجاست کسی در این شهر که قرار است کلان شهر هم شود پاسخگوی درد و مشکل ما نیست.

آقای رییس دادگستری و دادستان چرا پیگیر درد و مشکل ما نیستند خدا می داند. بخدا امسال شب عید با این حجم گرانی و مشکلات بدترین سال زندگی ما بود. مسئولین شهر چرا به داد ما نمی رسند؟ مسئولین مومن و خدا ترس! یک ساعت و کمتر خودتان را جای ما بگذارید ببینید با تخته شدن محل کار و توقعات خانواده و گرانی سرسام آور این روزها ما باید چه خاکی بر سر کنیم؟امیدواریم آقایان وکلی و مسئول در دادگاه وجدان خودتان حداقل خودتان را بجای ما تصور کنید که چقدر یک انسان باید طاقت داشته باشد؟

در یکی از روزنامه های اراک خواندم یکی از مسئولین فرموده بودند اگر تا بحال این شهر صاحب نداشته الان دارد!!! ترا به خدا ای صاحبان شهر به داد ما برسید. ما داریم از بی توجهی شما زیر بار بی مسئولیتی شهردار و شورای شهر له می شویم. خانواده های ما در حال پاشیده شدن هستند. ترا به هر دین و آیینی که دارید قسم به داد مظلوم برسید.دیگر رمقی برای فریاد زدن هم نداریم. چرا فلان مسئول که می داند صاحب شهر کیست دستش را نمی گیرد و سر این پروژه بیاورد تا بداند مردم در این بخش شهر چه می کشند؟

در صدا و سیما دیدیم و شنیدیم که آقای استاندار فرمودند با جدیت پیگیر اشتغال بیکاران در اراک هستند. نمی دانیم چرا کسی قرار نیست به بیکار شدن یکصد سرپرست خانواده توجه کند؟ نمی دانیم چرا کسی نمیخواهد عواقب پاشیده شدن خانواده هایمان را در نظر بگیرد؟ جناب استاندار چرا شما باید نسبت به مشکل ما بی توجه باشید؟

نمی دانیم کجا هستند این نمایندگان مجلس که فیلم و گزارش بیرون می دهند که ما چقدر پیگیر کار مردم هستیم؟ مگر ما همین مردم نیستیم که رای می دهیم به ایشان برای اینکه وکیلمان باشند؟ پس چرا حقوق از دست رفته ما را مطالبه نمی کنند؟ شاید هم قرار نیست در کار شهرداری و شورای شهر دخالت شود و ناراحتی بعدا پیش بیاید…!

مسئولین مسلمان ، آقایان شیعه!!! مگر شیعه پیرو همان امامی نیست که بر غیرت مردان مسلمان تاسف می خورد چرا که خلخال از پای زن یهودی به ظلم گرفته شده؟ اگر امام علی الان قرار بود در مورد کل این پروژه قضاوت کند بی آبرویی ما چند ده خانوار را به بزرگی پروژه و یا قیافه حق به جانب مسئولین مان می بخشید؟

بخدا شما مدیون تک تک اعضای این خانواده ها هستید چرا که ما بواسطه بی توجهی شما الان واجب الزکات شده ایم. مگر شما و ما برای امام حسینی گریه نمی کنیم که فرزند خردسالش را آورد و گفت اگر با من جنگ دارید به این کودک رحم کنید؟ وای بر شمایی که اینها را می دانید و به خانواده های ما ظلم کرده اید. بالفرض که ما اشتباه کرده ایم که اصلا ما کاری نکرده ایم!!! چرا با اعصاب و آبروی خانواده های ما بازی می کنید؟ مگر ناموس و اهل و عیال ما ناموس سایر مسلمانان و ساکنین این شهر محسوب نمی شود؟ آیا خودتان راضی هستید چنین روزگاری بر سر اهل و عیال و خانواده تان بیاید؟

بخدا انقلابی بودن به ظاهر و سابقه فلان جور داشتن نیست ، بخدا شیعه و مسلمان واقعی بودن به انگشتر و ریش و تسبیح و ذکر نیست. انقلابی مسلمان هیچوقت به دیگران ظلم نمی کند. انقلابی مسلمان برای ظلمی که به دیگران می رود توجیه نمی تراشد و کلاه شرعی نمی بافد. انقلابی مسلمان چشمش را بر هم نمی گذارد تا هر بلایی سر دیگر انسان ها خواستند بیاورند. انقلابی مسلمان برای چند روز بیشتر مسئول ماندن حقوق مردم را زیر پا نمی گذارد. شاید شما بهتر بلد باشید از خصوصیات انقلابی مسلمان بنویسید ولی خواهش من اینست راهکارهای عملی کردن این خصایص را هم در بین مسئولین شهر اراک حداقل بیابید.

پانوشت مرکزی دیلی : بدنبال نامه ارسالی این شهروند محترم از این بخش از پروژه میدان انقلاب تصاویر و فیلم هایی تهیه شده که به همراه مصاحبه کسبه و اهالی محل بزودی در مرکزی دیلی منتشر خواهد شد.در فرصت های بعدی جزییات مشکلات اهالی با مستندات لازم روی خروجی این پایگاه قرار خواهد گرفت.  البته این پیگیری در مورد سایر پروژه های مطرح استان از گذشته تا کنون صورت گرفته که به مرور منتشر می گردد.

مرکزی دیلی بعنوان رسانه مستقل استان مرکزی آمادگی انتشار پاسخ های مستدل و مستند مسئولین شهر اراک و استان مرکزی را در این مورد خاص داشته و دارد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.