امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



بیش از هشت میلیون نفر در استان مركزی تحت درمان سرپایی قرار گرفتند

کد مطلب: 40332 | تاریخ ارسال: 10 آوریل 2012 | چاپ صفحه

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مركزی گفت: هشت میلیون و 777 هزار و 586 نفر در سال گذشته تحت درمان سرپایی در بیمارستان های این استان قرار گرفتند.

به گزارش مرکزی دیلی ، دكتر ‘داود علیمحمدی’ عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع افراد تحت درمان قرار گرفته در سال گذشته پنج میلیون و 800 هزار نفر به صورت غیرمستقیم و مابقی به صورت مستقیم به بیمارستان های تامین اجتماعی استان مركزی مراجعه كرده اند.

وی ادامه داد: 69 هزار و 629 نفر از مراجعین برای درمان به بیمارستان های تامین اجتماعی این استان در سال گذشته بستری شده اند كه 45 هزار و 329 نفر مربوط به درمان غیرمستقیم و مابقی مستقیم هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مركزی ادامه داد: متوسط اقامت بیماران در بیمارستان های تامین اجتماعی استان مركزی دو و شش دهم درصد بوده است.

دكتر علیمحمدی با بیان اینكه 293 تخت فعال در بیمارستان های تامین اجتماعی استان مركزی وجود دارد، اضافه كرد: در سال گذشته 60 درصد از تخت ها اشغال بوده است.

وی ادامه داد: 11 هزار و 400 عمل جراحی در بیمارستان های تامین اجتماعی استان مركزی در سال 90 انجام شده است.

دكتر علیمحمدی اظهار كرد: در سال گذشته پنج هزار و 769 زایمان انجام شده كه از این تعداد سه هزار و 390 مورد طبیعی و دو هزار و 379 مورد آن به صورت سزارین انجام شده است.

وی توضیح داد: از زایمان های انجام شده در استان مركزی 41 و سه دهم درصد به سزارین اختصاص یافته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مركزی یادآور شد: خدمات پزشكی و بهداشتی این اداره كل از طریق 828 موسسه درمانی ارائه می شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.