امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اهداء خون جمعی ازکارکنان سپاه ناحیه اراک به مناسبت هفته سلامت

کد مطلب: 40303 | تاریخ ارسال: 10 آوریل 2012 | چاپ صفحه

مسئول مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک گفت: جمعی از کارکنان و پایوران سپاه ناحیه اراک به مناسبت هفته سلامت در مرکز انتقال خون اراک خون خود را اهدا کردند.

به گزارش مرکزی دیلی ، قاسم فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در این مشارکت خداپسندانه 30نفر از پایوران سپاه ناحیه اراک با هدف بالابردن روحیه ایثار و از خود گذشتگی، کمک به همنوع در راه رضای خدا و فرهنگ سازی و نهادینه شدن فرهنگ اهدای خون در جامعه خون اهدا کردند.

وی افزود: توجه به سلامت نه تنها مورد تاکید دین است بلکه در بیانات علما و بزرگان دین اسلام نیز به جد مورد توجه می باشد واهدای خون نه تنها موجب سلامتی افراد مبتلا به فشار خون، چربی و قند می شود بلکه کمکی به نیازمندان و برخی بیماران است.

مسئول مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه ارا ک برگزاری کلاس های سلامت با موضوع های نقش بهداشت در سلامتی و زندگی انسان ، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله طناب کشی، دارت و دو 50 متر سرعت، برگزاری کوه پیمایی خانوادگی ،عیادت از جانبازان و بیماران بیمارستان ها را از دیگر برنامه های سپاه ناحیه اراک در هفته سلامت است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.