امروز امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 10, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



مقابله با بحران کم‌آبی دغدغه شورای شهر محلات است

کد مطلب: 40278 | تاریخ ارسال: 10 آوریل 2012 | چاپ صفحه

عضو شورای اسلامی شهر محلات مقابله با بحران کم‌آبی را دغدغه اصلی اعضای شورای اسلامی این شهر در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش مرکزی دیلی ، قاسم رئیس‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به کمبود بارندگی در سال گذشته و به تبع آن خشکسالی در محلات کمبود آب شرب و فضای سبز امروز به یکی از بحران‌های اصلی این شهر تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته استان مرکزی یکی از کم ‌باران‌ترین استان‌های کشور و محلات یکی از کم‌ باران‌ترین شهرهای استان مرکزی بود که این مسئله مشکلات بسیاری را برای مردم و کشاورزان به وجود آورد.

عضو شورای اسلامی شهر محلات با اشاره به کمبود آب برای شرب و کشاورزی خاطر نشان ساخت: برای حل مشکل آب به ویژه برای آبیاری فضای سبز با تصویب شورای شهر، شهرداری اقدام به گرفتن مشاور کرد تا اقدامات لازم را برای مطالعه پیرامون حل این مشکل انجام دهد که بخشی از مطالعات این شرکت در سال گذشته انجام شد و مابقی  امسال اجرا خواهد شد.

رئیس‌اکبری با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرداری در سال جاری گفت: در سال جاری اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام به عنوان یکی از اولویت‌های مهم شهرداری در دستور کار قرار گرفته است.

وی تسریع کرد: در اجرای پروژه میدان آزادگان، تکمیل و بهره‌برداری پروژه پارک جنگلی، نصب المان در میدان فرمانداری، مصطفی خمینی، استقلال، محلات سفلی، اتمام پارک شورا، میدان سرداران، اجرای طرح دوبانده شدن چهارراه محرابی به میدان جمهوری، تعریض خیابان شهید قندی، تکمیل بازار اصلی شهر، تکمیل مسیر رودخانه پشت بعثت به انتهای شهرک امام و احداث سقاخانه در پارک شهر را بخشی از پروژه‌های عمرانی شهرداری عنوان کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.