امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



یك میلیون نفر از كلینیك های فوق تخصصی درمانی اراك خدمات دریافت كردند

کد مطلب: 40272 | تاریخ ارسال: 10 آوریل 2012 | چاپ صفحه

قائم مقام وزیردراستان مركزی و رییس دانشگاه علوم پزشكی اراك گفت: یك میلیون نفر در این استان پارسال از كلینیك های درمانی فوق تخصصی اراك خدمات دریافت كردند.

به گزارش مرکزی دیلی ، دكتر ‘مجید رمضانی’ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: كلینیك فوق تخصصی امام رضا (ع) اراك روزانه به طور متوسط به یكهزار و 200 و در برخی از روزها به یكهزار و 700 مراجعه كننده خدمات داده است.

وی خاطر نشان كرد: در افق برنامه ریزی پنج ساله آینده، این كلینیك فوق تخصصی رقم خدمات رسانی روزانه یكهزار و 700نفر پیش بینی شده بود كه امسال این مركز درمانی به مرز پیش بینی ها رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشكی اراك اظهار كرد: نخستین كلینیك فوق تخصصی ویژه اطفال و زنان با سرمایه گذاری اولیه 300 میلیون ریال پارسال راه اندازی شده كه استقرار و مكان یابی آن در منطقه مركزی و پرتراكم جمعیتی اراك نقش راهبردی در هدایت درمانی بیماری های زنان و اطفال و بهبود شاخص های سلامتی آنان دارد.

دكتر رمضانی خاطرنشان كرد: در سه سال گذشته بیش از 600 پزشك متخصص و فوق تخصص در رده های درمانی مختلف استان مركزی جذب شده و این مهم كیفیت خدمات درمانی و تامین نیازهای اساسی استان به نیروی متخصص را پاسخ داده و با رضایتمندی مردمی همراه بوده است.

وی اضافه كرد:رائه خدمات درمانی با تعرفه دولتی در كلینیك های تخصصی اراك استقبال مردم را در پی داشته و این مراكز توانسته اند نیازهای درمانی مردم را با بهترین شكل پاسخگویی كنند.

قائم مقام وزیر بهداشت و درمان در استان مركزی بیان كرد: توسعه مراكز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در استان با همكاری بخش خصوصی و حمایت های دولت از برنامه های اولویت دار استان در سال جاری است.

دكتر رمضانی یادآور شد: توسعه و تكمیل خدمات رسانی نوین و الكترونیكی در مراكز بیمارستانی و كلینیك های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشكی اراك، استقرار سیستم مكانیزه نوبت دهی در كلینیك های مذكور با هدف تكریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعان از برنامه های امسال استان است.

وی عنوان كرد: درمانگاه بیمارستان ولی عصر (عج) اراك به عنوان مركز درمانی مادرتخصصی استان مركزی پارسال در شبانه روز پذیرای بیش از دوهزار مراجعه كننده بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشكی اراك ادامه داد: اقدامات موثر بهداشتی و درمانی و بالا بودن فرهنگ زیست سالم و تغذیه مناسب در استان مركزی موجب شده كه شاخص امید به زندگی در این استان 77سال باشد درحالیكه این شاخص در كشور 75سال است.

دكتر رمضانی تقویت زیرساخت های درمانی و بهداشتی استان، وجود نیروی انسانی متخصص و ماهر در بدنه درمانی و فرهنگ سازی سلامت را از مهمترین برنامه های امسال حوزه بهداشتی و درمانی استان مركزی عنوان كرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.