امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



امداد رسانی هلال احمر به 149 حادثه در استان مرکزی

کد مطلب: 40149 | تاریخ ارسال: 3 آوریل 2012 | چاپ صفحه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از رسیدگی امدادگران این جمعیت به بیش از 149 حادثه در سطح استان و در طول تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، مرتضی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از رسیدگی امدادگران این جمعیت به بیش از 149 حادثه در سطح استان و در طول تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: این حوادث شامل حوادث شهریف جاده ای، کولاک و برف و آتش وسوزی بود که مسافران نوروزی با وقوع این حوادث از خدمات جمعیت هلال احمر برخوردار می شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حوادث، از 824 نفر حادثه دیده 819 نفر نجات یافتند اضافه کرد: 103 نفر از مصدومان به مراکز درمانی انتقال یافته و مابقی درمان سرپایی شدند.

سلیمی در ادامه از اسکان  132 نفر در طول تعطیلات خبر داد و گفت: در مجموع 193 تیم عملیاتی در قالب 705 نیرو برای امدادرسانی به این حوادث اعزام شدند.

118 هزا مسافر بهرهمند از راهنمایی ها راهنمایان

وی در ادامه از بهره مندی بیش از 118 نفر از راهنمایی های راهنمایان هلال احمر استان خبر داد و گفت: در کنار این راهنمایی ها در معابر و محروهای مواصلاتی استان، سامانه تلفنی مهرگویان با شماره های 021 6427  راه اندازی شد.

سلیمی گفت: در این مدت 24 پست ارائه خدمات سلامت برای مسافران نوروزی ایجاد شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.