امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



کم کاری و اهمال شهرداری و شورای شهر در آستانه نوروز

کد مطلب: 40108 | تاریخ ارسال: 1 آوریل 2012 | چاپ صفحه

آقای محمد میم از اراک طی ایمیلی به مرکزی دیلی تذکر جالبی را در زمینه زیباسازی شهر اراک به شهرداری و شورای شهر اعلام داشته اند که در این مجال متن این نامه را منتشر می نماییم:

با سلام به شما خبرنگاران سایت خبری استان مرکزی که با اخبار آنلاین و به روز خود در ایام نوروز بخشی از بار مطبوعات همیشه تعطیل این استان را به دوش می کشید. این بار می خواهم برایتان از کمکاری و بی خیالی شورای شهر و شهرداری اراک بنویسم.

آقای شهردار جدا خسته نباشید. با اینکه در افتتاح بعضی پروژه های شهری خیلی دیر به قولتان وفا کردید ولی باز هم به شما خسته نباشید می گوییم. اما قوت شما در مباحث عمرانی که ریشه در برنامه ریزی ها و زیر بنا سازی های شهردار قبلی اراک دارد بواسطه ضعف مدیریت شما بر زیبا سازی شهر اراک تحت الشعاع قرار گرفته.

هرچقدر هم شما در شهرداری زحمت کشیده باشید مثلا ورودی شهر را منظم و زیبا جلوه دهید ولی اینکه وسط شهر اراک مثل یک کارگاه کثیف بنایی بود زحمات شما را بر باد می دهد آنهم در ذهن مسافران و شهروندانی که کمابیش از زیبایی های شهرهای مجاور بهره می برند و اکنون خیابان هایی را می بینند که در کنارشان تلی از خاک و بخش های عریان پل های عابر پیاده وجود دارد و رنگ آمیزی مضحک و پول حرام کن جداول برخی معابر را می بینند که طی همان روزهای اول جلوه خود را از دست داد.

جناب شهردار مگر شما قرار نیست مدیر همه امور شهر باشید؟ در کنار مسائل عمرانی مردم از شما توقع دارند کار زیبا سازی این شهر را هم با استفاده از متخصصان بومی این شهر که کم هم نیستند جدی تلقی کنید. متاسفانه نمادهایی که سالهای پیش در میادین اراک جلوه ای جذاب و دیدنی داشت در این دوره تبدیل شد به چند عروسک و یکی دو مجسمه. توقع داشتیم در این زمینه بهتر عمل کنید که متاسفانه نکردید.

جناب شهردار شما باید بهتر از من شهروند بدانید که مرکز شهر پیشانی فرهنگی شهر هم محسوب می شود و نباید شب عید پروژه نیمه کاره در وسط شهر داشت چرا که تمام جلوه و زیبایی مرکز شهر را خواهد گرفت. در این زمینه هم عملا عکس قواعد مدیریت شهری و زیباسازی عمل نمودید که شهروندان از شما گلایه دارند چرا شهرمان را بیش از آنچه بی نشم و نا زیبا بود در چشم مسافران نوروزی بد و نامرتب جلوه دادید؟

من هنوز هم متوجه نمی شوم اینها که مدام از شهرداری و عملکردش تعریف و تمجید می کنند برای تذکر موارد به این مهمی در کجای این شهر به خواب ناز فرو رفته اند؟ مگر استاندار و مدیران دیگر استان نمی بینند این وضعیت اسفناک زیباسازی شهر را؟ مگر اعضای شورای شهر که خارج دیده هم هستند نمی دانند این اصول اولیه مدیریت شهری را که مدیران دست چندمی شهرداری هم باید بدانند؟

بهر حال توجه صرف به پروژه های نسبتا مهمی که در حومه شهر اجرا شده شما را از احوال مرکز شهر غافل کرده که این برای این شهر با این فرهنگ پسندیده نیست. وقتی شما و شورای شهر برای مردم با فرهنگ شهر اراک جشن برپا می کنید و نشان می دهید که برای فرهنگ اینها و شادابی شان ارزش و احترام قائل هستید توقع می رود از موارد بدیهی مثل مدیریت حرفه ای و تخصصی بر زیبا سازی شهر اراک غفلت نورزید و لازم نباشد مدام به شما تذکر داده شود که فلان کار را فراموش کردید.

در ضمن از شهردار و شورای شهر توقع می رود که صادقانه بابت این اهمالشان از مردم عذر خواهی کنند و گزارش تدابیر اتخاذ شده برای سالیان آینده را اعلام کنند که قرار است چه تضمینی به مردم داده شود که باز هم این اهمالکاری ها پیش نیاید. به نظرم اگر مدیران شهر صداقت و دقت بیشتری به خرج دهند بخشی از مشکلات مردم این شهر حل خواهد شد و دیگر نیازی به نامه نوشتن و دست بدامن رسانه ها شدن نیست.

موفق و پیروز باشید. در پایان باز هم از این سایت خوب و پر بازدید کمال تشکر را دارم

محمد میم – ساکن اراک

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.