امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تصادفات در استان مرکزی کاهش یافت/ چهار هزار پلیس در خدمت مردم

کد مطلب: 39978 | تاریخ ارسال: 27 مارس 2012 | چاپ صفحه

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کاهش 31 درصدی تصادفات رانندگی در ایام تعطیلات نوروز در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری مهر، سردارکاظم مجتبایی با بیان اینکه تصادفات رانندگی در استان مرکزی نسبت به مدت مشابه 31 درصد کاهش یافته است گفت: از 25 اسفند تا کنون 9 نفر بر اثر حوادث رانندگی در این استان جان خود را از دست داده اند که این رقم در سال گذشته در این مدت 13 نفر بوده است.

وی گفت: جریمه های صادر شده از ابتدای تعطیلات ایام نوروز امسال تاکنون در این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش 48 درصدی را نشان می دهد که این امر بیانگر توجه زیاد مردم به قوانین راهنمایی و رانندگی است.
4 هزار پلیس در خدمت مردم
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم با بیان اینکه استان دارای امنیت خوبی در تعطیلات بوده است، گفت: 40 پایگاه سیار و ثابت برای ارائه خدمات انتطامی در نوروز امسال در سطح استان مرکزی دایر شده است.
سرهنگ پاسدار مجید قربانی با بیان اینکه چهار هزار نیروی پلیس در قالب 350 واحد خودرویی، موتوری و گشت های پیاده کار تامین نظم و امنیت استان را در ایام تعطیلات نوروزی برعهده دارند، گفت: پلیس با اقتدار و جدیت با مجرمان و متعدیان به جان و مال مردم در ایام نوروز برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.