امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



آغاز طرح امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان مركزی

کد مطلب: 39974 | تاریخ ارسال: 27 مارس 2012 | چاپ صفحه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مركزی از آغاز طرح امداد و نجات هوایی این جمعیت به مناسبت ایام نوروز خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘مرتضی سلیمی’ روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یك بالگرد به همراه یك تیم شامل پزشك، داوطلب، امدادگر و تجهیزات كامل امدادی در این استان مستقر شده و تا 10 فرودین ماه جاری آماده امداد رسانی و انتقال سریعتر مصدومان از مكان های صعب العبور به مراكز درمانی است.

وی بیان كرد: جمعیت هلال احمر این استان در ایام نوروز سال 90، هفت پرواز هوایی داشت و در امر امداد رسانی هوایی جزو موفق ترین استان ها بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مركزی ادامه داد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر این استان از 26 اسفندماه گذشته آغاز و تا 14 فروردین ماه جاری ادامه دارد.

سلیمی اظهار كرد: در طرح امداد جاده ای این جمعیت در استان نیز، 10 تیم ثابت، شش تیم سیار و دو پست موقت در ‘گردنه گیان’ و ‘ابراهیم آباد’ به مردم خدمات ارائه می دهند.

وی یادآور شد: دوازدهمین طرح ملی راهنمایی مسافرین نوروزی این استان از 28 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا 14 فروردین ماه جاری ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مركزی اضافه كرد: در این طرح، 23 پست فعالیت دارند كه فعالیت دو پست آن در اراك به صورت شبانه روزی و فعالیت و ارائه خدمات بقیه پست ها از ساعت هشت تا 20 است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.