امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اولین درخواست از نماینده منتخب

کد مطلب: 39797 | تاریخ ارسال: 18 مارس 2012 | چاپ صفحه

به گزارش مرکزی دیلی ، بلاگر ” شهر من نراق ” مطلبی را با این عنوان در وبلاگ خود منتشر نموده است.

جدای از تبریک به مردم ایران برای حضور64 درصدی در انتخابات مجلس نهم باید یک تبریک ویژه به مردم شهر نراق گفت برای حضور 95 درصدی پای صندوق های رای . البته معمولا این نوع از تبریک ها را باید دیگران ارسال کنند ولی در این بازار بی تبریکی گفتیم یه کم خودمون را تحویل بگیریم خیلی هم بد نباشد .

تبریک سوم هم تقدیم به تمامی نامزد های محترمی که رای نیاوردن . این عزیزان با حضور خود در عرصه انتخابات تنوع آراء و گرایش ها را بالا برده وتنور انتخابات را گرم نگاه داشتند .

در پایان از تمامی نامزد های انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های محلات و دلیجان استدعا داریم اتاق فکری جهت کمک به نماینده فعلی جناب حجت الاسلام سلیمی تشکیل داده و اطلاعات وتجربیات خود را در اختیار ایشان قرار دهند و از این ایشان هم درخواست داریم زمینه و مقدمات تشکیل این اتاق فکر را در دو شهرستان دلیجان و محلات فراهم نمایند .

نامزد های فعلی نشان دادند که از جان ومال و آبرو برای توسعه نظام و منطقه مایه گذاشته اند، لذا از هر کس دیگری برای تشکیل این اتاق فکر لیاقت بیشتری دارند .

تبریک آخر هم به نماینده برگزیده این دوره به خاطر اینکه توفیق خدمت به نظام را به مدت چهار سال دیگر در جایگاه نمایندگی مردم شهرستان های محلات و دلیجان درمجلس شورای اسلامی کسب نمودند .

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.