امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


احمدي بي‌غش:در مساله ردصلاحيت‌ها، شوراي نگهبان جايگاه قانوني دارد

احمدي بي‌غش:در مساله ردصلاحيت‌ها، شوراي نگهبان جايگاه قانوني دارد

کد مطلب: 39693 | تاریخ ارسال: 14 مارس 2012 | چاپ صفحه

احمدي‌ بي‌غش در نطق امروز خود گفت:‌در مساله ردصلاحيت‌ها، شوراي نگهبان داراي جايگاه قانوني است و من به حرمت اطاعت محض از رهبري به تصميم آن احترام مي‌گذارم هر چند كه به مزاج من خوش نيامده باشد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمود احمدي‌بي‌غش، نماينده مردم شازند در نطق امروز خود در مجلس، در مورد مساله رد صلاحيت‌ها گفت: اي كاش در اين موضوع فرصت اثبات ادعاهاي مطرح شده به همه داده مي‌شد.

نماينده مردم شازند با تاكيد بر اين كه دفاع او از دولت دفاع از كليات بوده است نه اشخاص، به جلسه سال گذشته خود و تعدادي از نمايندگان با رهبري اشاره و اظهار كرد: برداشت من اين بود كه بايد از دولت دفاع مي‌كرديم، خداوند خواسته است كه از ولايت دفاع كنيم. دولت‌ها گذرا هستند و اطاعت از ولي فقيه ما را عاقبت به خير مي‌كند، و اگر هم دفاع كرده‌ايم تلاش كرديم تا رضايت رهبري را كسب كنيم.

وي در ادامه گفت: اگر رهبري مي‌گفتند كه دفاع نكنيد، ما همه دفاع نمي‌كرديم و حتي شايد در مقابل آن همه مي‌ايستاديم. اما دفاعي هم اگر انجام داده‌ايم از كليات دولت بوده است. ما نتوانستيم اثبات كنيم كه شيعه هستم و بايد اصل را بر صحت گفتار شيعه در مقابل خدا بگذاريم.

نماينده‌ي مردم شازند با بيان سوابق كاري خودش در كميته انقلاب اسلامي و سپاه پاسداران گفت: مهم اين است كه خودم را عضو سپاه بدانم كه يك فرهنگ است و از دل شيعه بيرون مي‌آيد.

نماينده‌ي شازند اظهار كرد: از بدو ورود به مجلس تا امروز يك موضع داشته‌ام و هيچ وقت از موضع خودم منحرف نشده‌ام، در مقابل فتنه و انحراف هميشه سخت‌ترين موضع‌گيري‌ها را داشته‌ام. در پايان از مردم ايران و مردم حوزه‌ي انتخابيه درخواست مي‌كنم اگر قصور غير عمدي در امانت داري از من سرزده است عفو كنند و از خانواده‌ام كه از ابتدا با حضور من در سياست موافق نبوده‌اند عذرخواهي مي‌كنم.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.