امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


آماده باش 26 ایستگاه آتش نشانی اراك به مناسبت چهارشنبه سوری

آماده باش 26 ایستگاه آتش نشانی اراك به مناسبت چهارشنبه سوری

کد مطلب: 39635 | تاریخ ارسال: 13 مارس 2012 | چاپ صفحه

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اراك گفت: 26 ایستگاه آتش نشانی این شهر به مناسبت چهارشنبه سوری در حال آماده باش كامل هستند.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘عبدالله اسماعیلی’ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد، هشت ایستگاه ثابت و مابقی سیار هستند.

وی بیان كرد: 136 مامور آتش نشانی این شهرستان نیز در آماده باش كامل به سر می برند و در صورت بروز هرگونه حادثه ، به سرعت به محل اعزام می شوند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اراك ادامه داد: همچنین به منظور آگاه سازی اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان از خطرات ناشی از مواد محترقه، 20 بنر بزرگ در مراكز اصلی شهر نصب شده و 10 هزار پوستر با همكاری و مشاركت فرماندهی انتظامی استان مركزی در نقاط مختلف این شهرستان پخش شده است.

اسماعیلی اظهار كرد: سال گذشته در چهارشنبه سوری، 50 عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانی اراك صورت گرفت و امید است امسال در این شب شاهد هیچ حادثه ناگواری نباشیم.

وی تاكید كرد: والدین باید در شب چهارشنبه آخر سال به شكل صحیح بر فرزندان خود نظارت كنند و به آنها اجازه استفاده از مواد محترقه پرخطر را ندهند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اراك، از شهروندان خواست در صورت بروز احتمالی آتش سوزی، با شماره 125 تماس برقرار كنند و نشانی محل وقوع را اطلاع دهند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.