امروز امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Tuesday, May 14, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



یادآوری تذکر و هشدار جدی رهبر معظم انقلاب به نامزدهای انتخاباتی

کد مطلب: 39513 | تاریخ ارسال: 12 مارس 2012 | چاپ صفحه

رهبر معظم انقلاب ، چندی پیش و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی خطاب به نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها فرمودند : ” مراقب باشید کلاهی که بر سر برخی نامزدهای انتخابات در انتخابات سال 88 رفت بر سر شما نرود ( نقل به مضمون ) “

اختصاصی مرکزی دیلی : این نکته از این رو قابل تامل و تدبر است که انسان بعنوان مخلوقی که دارای اختیار در رفتار و گفتار خود می باشد هر لحظه می تواند در سراشیبی سقوط و انحطاط قرار گیرد. متاسفانه شنیده شده است برخی نامزدهای انتخاباتی در استان مرکزی که در جلب نظر مردم موفق نبوده اند خواسته یا نا خواسته ، موضوعات و مواردی را مطرح می کنند که در نوع خود برخی وقایع عبرت آموز تاریخی را تداعی می کند.

رهبر معظم انقلاب ، چندی پیش و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی خطاب به نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها فرمودند : ” مراقب باشید کلاهی که بر سر برخی نامزدهای انتخابات در انتخابات سال 88 رفت بر سر شما نرود ( نقل به مضمون ) ”

البته در عین حال اینکه عزیزان شرکت کننده در رقابت انتخابات دارای حق تجدید نظر خواهی در موضوعات قانونی دارند ولی باید دقت کرد وارد کردن شبهات گوناگون نسبت به صحت انتخابات و همچنین به عرصه رسانه کشاندن موضوعات حقوقی صرف که هنوز صحت ادعاهای وارده با ادله محکم نزد مراجع ذیصلاح تایید نشده است بگونه ای جنگ روانی ،  فریب افکار عمومی ، قانون گریزی و گروکشی منافع نظام محسوب می شود که از فعالین متعهد عرصه رسانه و حتی نامزدهای پایبند به اصول متعالی نظام بعید است.

سوالی که در این مجال باید به دقت به آن پاسخ داده شود و گزینه های پاسخ به درستی مورد بررسی قرار گیرد اینست که براستی مشاوران و اتاق های فکر کاندیداهای انتخابات مجلس چه کسانی با چه اهداقی هستند که اینگونه به کاندیداهای ساده دل و کم بصیرت خط دهی می کنند؟ چرا باید یک نامزد انتخاباتی به خود اجازه دهد برای دست یافتن به اهداف سیاسی خود با طرح ادعاهایی که هنوز در مرحله ادعا هستند اذهان عمومی را نسبت به یکی از دستاوردهای متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بدبین نماید؟

افرادی که از الان و در شرایطی که هنوز به مسند مقدس نمایندگی خلق الله در بلند مرتبه ترین جایگاه تقنینی نظام برگزیده نشده اند ، به انواع و اقسام ابزارهای غیر اخلاقی و جنگ روانی علیه اصل انتخابات اقدام می کنند می توانند مدعی خدمتگزاری به مردم و پایبندی به قانون در دفاع از حقوق حقه مردم باشند؟ آیا جز اینست که ادعای پایبندی به ارزش های متعالی نظام و ولایتمداری افراد فقط باید در بوته عمل به آزمایش گذاشته شود؟ براستی اگر مردم اینگونه رفتارهای کم بصیرت را از کاندیدای شکست خورده امروز تخمین و یا حدس می زدند این عزیزان همین میزان آراء را هم کسب می کردند؟

بهر حال امیدواریم شایعات و شنیده های حول و حوش خبر مذکور غیر واقعی باشد و نامزدهای انتخابات دوباره نسبت به این هشدار جدی مقام معظم رهبری با عینک بصیرت نگاهی بیاندازند و بدانند به برکت انتساب به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که اجازه حضور در رقابت انتخابات را پیدا نموده اند و از صدقه سر پایبندی به همین نظام و شائبه خدمتگزاری به همین مردم است که این عزیزان حائز این آرا شده اند و اگر روزی قرار باشد این فاکتورها از نامزدهای انتخاباتی گرفته شود مانند خیلی از شخصیت های بی بصیرت گذشته تاریخ انقلاب توسط همین مردم کنار گذاشته خواهند شد.

التماس دعا – سردبیر پایگاه خبری تحلیلی استان مرکزی

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.