امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


آماده‌باش نیروهای امداد و نجات هلال احمر در استان مرکزی

آماده‌باش نیروهای امداد و نجات هلال احمر در استان مرکزی

کد مطلب: 39500 | تاریخ ارسال: 11 مارس 2012 | چاپ صفحه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی از آماده‌باش نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مرکزی، محمد محمدی گفت: در شب چهارشنبه آخر سال همه نیروهای واکنش سریع هلال احمر در سراسر استان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: با توجه به حوادث ناگواری که در این شب امکان وقوع آن وجود دارد، می‌طلبد خانواده‌ها مراقب فرزندانشان باشند تا در حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری آسیب نبینند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اینکه اکثر پایگاه‌های جاده‌ای و بین شهری این سازمان به سیستم‌های اطفای حریق پیشرفته مجهز شده‌اند، بیان کرد: سعی خواهیم کرد تا پایان سال تمام پایگاه‌ها و پست‌های امدادی خود در سراسر استان را به این سیستم مجهز کنیم.

محمدی همچنین از همکاری این سازمان با نهادهایی همچون اورژانس، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و پلیس برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از نجات جوان ۲۱ ساله تفرشی از یخ‌زدگی در کوه‌های اطراف شهرستان تفرش خبر داد و گفت: جوان 21 ساله‌ای که در نیمه شب گذشته در کوه‌های تفرش گیر کرده بود، توسط تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان تفرش طی یک عملیات امدادی نجات یافت.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.