امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



استقرار 26 اکیپ ثابت و سیار آتش‌نشانی در اراک

کد مطلب: 39417 | تاریخ ارسال: 11 مارس 2012 | چاپ صفحه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک از به کارگیری 26 اکیپ ثابت و سیار به منظور سرویس‌دهی به حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی،عبدالله اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و چهارشنبه آخر سال 26 اکیپ ثابت و سیار متشکل از 130 نیروی آتش‌نشان از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه در حال آماده‌باش خواهند بود.

وی تصریح کرد: این نیروها در هشت ایستگاه مصطفی خمینی(ره)، شهر صنعتی، خیابان امام(ره)، خیابان محسنی، فلکه فراهان، شهرک گردو، شهرک ولی‌عصر(عج) و فوتبال آماده خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز هستند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک چاپ و توزیع 10 هزار بروشور حاوی رعایت نکات ایمنی، ۵ هزار بروشور حاوی نکات ایمنی در سفر و همکاری در ستاد اسکان نوروزی را از دیگر اقدامات این سازمان برای ایام نوروز عنوان کرد.

اسماعیلی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در چهارشنبه آخر سال گفت: مردم باید برای جلوگیری از ضایعات جسمی کودکان و نوجوانان، فرزندان خود را نسبت به خطرات ناشی از بازی با مواد محترقه آگاه کرده و توصیه‌های لازم را برای جلوگیری از بازی با مواد محترقه به فرزندان آموزش دهند تا از بروز مشکلات و ضایعات جسمی پیشگیری شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سطح شهر اراک هشت ایستگاه به صورت فعال آماده سرویس‌دهی به شهروندان است، عموم شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه و حریق با شماره تلفن 125 و 3663333 تماس بگیرند تا در اسرع وقت ماموران این سازمان با حضور خود خدمات لازم را ارائه دهند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.