امروز امروز : پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 16, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تقدیر سپاه روح الله استان مرکزی از حضور گسترده مردم در انتخابات

کد مطلب: 39261 | تاریخ ارسال: 3 مارس 2012 | چاپ صفحه

سپاه روح الله استان مرکزی با صدور بیانیه ای از حضور گسترده و پر رنگ قشرهای مختلف در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است: در واقع هر رای مردم که به صندوق های اخذ رای افتاد مهر تائیدی بر ولایتمداری و بصیرت ملت ایران عزیز اسلامی است و خلق صحنه های زیبا و باشکوه در روز جمعه 12 اسفند ماه در پای صندوق های اخذ رای، حقیقتا یک حماسه تاریخی بود.

همچنین در بخش دیگری این بیانیه  آمده است: تحریم به شیوه های مختلف تمام تلاش خود را به منظور کمرنگ کردن و عدم حضور مردم در انتخابات به کار بستند، نقش آفرینی پرشور مردم در این آزمون بزرگ مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
در این بیانیه تاکید شده است: با عنایت های خداوند متعال، آگاهی و هوشیاری سیاسی مردم یک بار دیگر به نتیجه رسید و از استان سرافراز امام راحل و از قلب ایران اسلامی حماسه ای بزرگ، با نشاط، ماندگار و سرشار از وفاداری، ایمان و آگاهی خلق شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.