امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تندباد برخی شهرهای استان مركزی را در نوردید

کد مطلب: 39200 | تاریخ ارسال: 1 مارس 2012 | چاپ صفحه

كارشناس هواشناسی استان مركزی گفت: تندباد برخی از شهرهای این استان را تا سرعت 72 كیلومتر بر ساعت در نوردید.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘یدالله یعقوبی’ روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در حال حاضر سرعت تندباد در شهرستان ساوه 72 كیلومتر بر ساعت، كمیجان 50 كیلومتر بر ساعت، محلات و تفرش 36 كیلومتر بر ساعت، اراك 29 كیلومتر بر ساعت، شازند، خمین و آشتیان 25 كیلومتر بر ساعت و غرق آباد 18 كیلومتر بر ساعت است.

وی بیان كرد: هوای این استان طی 24 ساعت آینده قسمتی ابری، در پاره ای نقاط بارش پراكنده، وزش باد و گرد و خاك پیش بینی می شود.

كارشناس هواشناسی استان مركزی ادامه داد: پیش بینی می شود وزش تندبادها تا آخر وقت امروز ادامه داشته باشد و به تدریج فردا (جمعه) كاهش یابد.

یعقوبی اظهار كرد: شهرستان آشتیان با كمینه صفر درجه سانتیگراد و بیشینه 11 درجه سانتگیراد بالای صفر سردترین و شهرستان ساوه با بیشینه 19 درجه سانتیگراد بالای صفر و كمینه پنج درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر این استان گزارش شده است.

وی تصریح كرد: در حال حاضر دمای شهرستان اراك 11 درجه سانتیگراد بالای صفر است كه امروز (پنج شنبه) در حداقل دما به پنج درجه سانتیگراد بالای صفر رسید و پیش بینی می شود در حداكثر دما به 13 درجه سانتگیراد بالای صفر برسد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.