امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


سارقان اینترنتی در ساوه دستگیر شدند

سارقان اینترنتی در ساوه دستگیر شدند

کد مطلب: 38948 | تاریخ ارسال: 22 فوریه 2012 | چاپ صفحه

فرمانده انتظامی ساوه گفت: دو سارق اینترنتی در هفته جاری در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مرکزی دیلی ، سرهنگ ‘مصطفی ویسمه ای’ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی ساوه و اعلام برداشت غیرمجاز از حساب بانكی او، بررسی موضوع در دستور كار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینكه این فرد برای برخی از خریدهای اینترنتی به تعدادی از كافی نت ها در این شهر مراجعه داشت، اظهار داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد كه حساب این فرد در خریدهای اینترنتی از فروشگاه های مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

وی بیان كرد: با انجام تحقیقات گسترده و میدانی وسیع و بازجویی از افرادی كه به نحوی در استفاده از خریدهای اینترنتی دخیل بودند متهم شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اینكه متهم در بازجویی های فنی و پلیسی به سه فقره سرقت اطلاعات از حساب مشتریان كافی نت اعتراف كرد، گفت: موقعی كه افراد برای خرید اینترنتی به كافی نت ها مراجعه می كردند متهم به همراه یكی از دوستانش اطلاعات حساب آنها را سرقت و در فرصت مناسب اقدام به برداشت می كردند.

ویسمه ای گفت: در این رابطه پرونده تشكیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرای ساوه معرفی شدند.

وی با تاكید بر لزوم دقت و رعایت نكات ایمنی در استفاده از حساب های اینترنتی گفت: هر فردی كه به رمز اینترنتی و شماره كارت شما دسترسی دارد به منزله این است كه چك های متعدد سفید امضای شما را در اختیار دارد.

وی افزود: شهروندان در انجام امور بانكی در كافی نت ها نسبت به ارائه شماره كارت و رمز حساب خود به متصدیان كافی نت ها خودداری كنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.