امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



پروژه میدان انقلاب کلکسیون مشکلات بود

کد مطلب: 38790 | تاریخ ارسال: 17 فوریه 2012 | چاپ صفحه

کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر اراک در تاریخ ۲۳/۱۱/۹۰ با موضوع بررسی آخرین وضعیت پروژه میدان انقلاب و پروژه محیط زیست برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از وب سایت سید عماد مولایی نسب ، در ابتدای جلسه رییس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر اراک گفت: لازم است از تمامی دست اندر کاران پروژه میدان محیط زیست و میدان انقلاب تشکر و قدردانی به عمل آید و هر چه زودتر مقدمات افتتاح این دو پروژه فراهم گردد.
سید عماد مولایی نسب افزود: معمولا کارهای عمرانی خسارت هایی را هم در پی دارد و پروژه میدان انقلاب نیز از این امر مستثنی نیست و مسائل و مشکلاتی را این پروژه ایجاد کرده است که با افتتاح این پروژه تمامی مشکلات ایجاد شده از جمله ترافیک مرتفع خواهد شد.
وی عنوان کرد: شاید از مردم پوشیده باشد که شهرداری اراک چه پروژه سنگینی را اجرا کرده است اما باید گفت این پروژه کلکسیون مشکلات بود .
مولایی نسب بیان نمود: در مسیر این پروژه ۷ حلقه قنات، کوره های آجرپزی قدیمی انواع و اقسام خطوط انتقالی دستگاه های خدمات رسان وجود داشت که زحمات زیادی در این خصوص کشیده شد.
رییس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر اراک گفت: مردم شهر اراک حق دارند از شهری برخوردار باشند که مطابق با دانش روز برنامه ریزی و طراحی شده ، مردم حق دارند از ما که نمایندگان آنان هستیم مطالبه شهری را داشته باشند که از حالت سنتی خارج شده و مسیر پیشرفت را می پیماید.
سید عماد مولایی نسب افزود: جابجایی تمام این خطوط و تاسیسات امکان پذیر نبود مگر با همکاری و مساعدت تمامی دستگاه های خدمات رسان.
وی عنوان کرد: یکی از مسائل حائز اهمیت ، بحث زیبا سازی این دو زیر گذر می باشد که لازم است بلافاصله پس از اجرای پروژه نسبت به زیبا سازی آن اقدام گردد.
مولایی نسب بیان نمود: یکی از اقدامات مثبت صورت گرفته در خصوص پروژه میدان انقلاب بحث تملکات بود که در این خصوص فعالیت های خوبی صورت پذیرفت.
رییس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر اراک گفت: امید است که بتوانیم به قول خود عمل کرده و در سال جاری این دو پروژه را به مردم فهیم اراک تقدیم نماییم.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.