امروز امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Tuesday, May 14, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



دامن بزرگان استان با بداخلاقی های انتخاباتی ملوّث نخواهد شد

کد مطلب: 38778 | تاریخ ارسال: 17 فوریه 2012 | چاپ صفحه

هر چه به موعد انتخابات مجلس نزدیک تر می شویم . مع الاسف شاهد آنیم که اخلاق از بین برخی ستاد های نامزدهای انتخاباتی و فعالان سیاسی ! رخت بر می بندد و شیطان فرصتی برای تاختن به یکدیگر برایمان فراهم می آورد .

انتخابات بهانه ای برای تاختن بیکدیگر نباشد .

سرویس انتخابات مرکزی نیوز ؛

چون که بد کردی بترس ایمن مباش زانکه تخمست و برویاند خداش

دامنه بداخلاقی های انتخاباتی به جایی رسیده که عده ای جاهل از خدا بی خبر برای رسیدن به اهداف پلید خود دست به هر کاری می زنند ولو غیر قانونی و غیر شرعی !

گلایه به حق نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه محترم شهر اراک حضرت آیت الله دری نجف آبادی در جمع عده ای از مسئولین که در برخی از سایت های استان بازتاب داشت ، دل هر دوست دار نظام و انقلابی را به درد آورد .

به راستی چرا باید اجازه داد که فضای جامعه به جای عطر آگین شدن برای جلب و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و به نمایش گزاردن اقتدار و شوکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در انظار جهانیان ؛ با خیانت عده ای سودجو و منفعت طلب بوی عفن و تنفر به خود بگیرد و فرصتی شود برای تسویه حساب های سیاسی و اِعمال اغراض پلید شخصی !

رسیدن و یا رساندن نامزدی برای جلوس بر کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی به چه قیمت !

وام گرفتن از ارزش ها ی انقلاب و تمامی داشته های تکرار ناشدنی نظام مقدس جمهوری اسلامی از خون شهیدان گرفته تا …. و ذبح این داشته ها به پای نفس خودمان برای دست یابی به مقامی دنیوی و گذرا چگونه توجیه پذیر است ؟!

مگر نه اینکه سنت باریتعالی بر این واقع گردیده که :

وَتِلْکَ الأیَّامُ نُدَاوِلُهَا بَیْنَ النَّاسِ آیه ۱۴۰ سوره آل عمران

و ما این روزها(ى پیروزى و شکست ) را در میان مردم مى گردانیم

پس چه توجیهی از ما پذیرفتنی است که هر مکروه و سیئه ای را برای نگاه داشتن میز و کرسی که دیروز از آن دیگری بوده و فردا نیز به دیگری به ارث خواهد رسید مرتکب می شویم !

پس اگر این چنین است که دنیا طلبی و مقام دوستی مذموم و ناپسند است چرا و به چه قیمت برای دنیای دیگران دنیا و آخرت خود را ویران می نمائیم !

البته شاید تمامی غفلت ها از آنجا نشات می گیرد که نفس اماره با تزیین رفتار های به استنباط خود خداپسندانه و در عمل شیطان گونه ، این افراد را به این باور رسانده که تمامی رفتارها ، گفته ها و کارهایشان برای رضای باریتعالی است و لا غیر و غافلند از اینکه اینان از زیانکارترین زیانکارنند و به عذاب وعده داده شده اند :

قُلْ هَلْ نُنَبِّئُکُمْ بِالْأَخْسَرِینَ أَعْمَالًا – الَّذِینَ ضَلَّ سَعْیُهُمْ فِی الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَهُمْ یَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ یُحْسِنُونَ صُنْعًا – أُولَئِکَ الَّذِینَ کَفَرُوا بِآیَاتِ رَبِّهِمْ وَلِقَائِهِ فَحَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَلا نُقِیمُ لَهُمْ یَوْمَ الْقِیَامَةِ وَزْنًا – ذَلِکَ جَزَاؤُهُمْ جَهَنَّمُ بِمَا کَفَرُوا وَاتَّخَذُوا آیَاتِی وَرُسُلِی هُزُوًا

آیات ۱۰۳ و ۱۰۶ سوره کهف

بـگـو آیا زیانکارترین مردم را به شما معرفى کنم ؟ آنها هستند که تلاشها و کوششهایشان در زندگـى دنیا نابود شده در عین حال گمان مى کنند عمل نیک انجام مى دهند!

آنها کسانى هستند که به آیات پـروردگـارشان و لقاى او کافر شدند، به همین دلیل اعمالشان حبط و نابود مى شود و روز قیامت میزانى براى آنها برپا نخواهیم کرد)!

آری به دنبال بهانه می گردیم . یک خطا ، یک اشتباه ، یک کوتاهی ، یک کم توجهی ، انگار دنبال بهانه می گردیم که بتازیم به یکدیگر ، فراموشمان شده که – انما المومنون اخوه – مومنان برادر یکدیگرند (حجرات – ۱۰) یادمان رفته – انما یرید الشیطان ان یوقع بینکم العداوه و البغضاء – شیطان می خواهد در میان شما عداوت و دشمنی ایجاد کند (مائده -۹۱) و چقدر راحت راه بر شیطان باز می کنیم ؛ بفرما …

در پایان باید یادآور شد که ؛ تصاویر بدون ارتباط با موضوع و محمول فیلمی ضبط شده از اعترافات بی مایه فردی معلوم الحال ، که جز هتک حرمت و اشاعه بی عفتی در جامعه کاربرد دیگری نداشته و قطع به یقین با هدف حاشیه سازی برای عده ای از بزرگان و دلسوزان نظام به طرز ناشیانه و مغرضانه ای تهیه و توزیع گردیده ، مطمئناً نتوانسته و نخواهد توانست که کمترین گردی بر گوشه قبای شخصیت ها و بزرگانی که سال ها برای دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف مجاهدت نموده و آبرو خرج نموده اند بنشاند .

امید است که ان شاء الله با برخورد قاطع مسئولین امر با خاطیان و آمران این بداخلاقی ها ، راه بر سایر قلم فرسایی های دروغ و فرافکنی های منافقانه عده ای معلوم الحال بسته شده و درس عبرتی برای تمامی فرصت طلبان و لجن پراکنان عرصه انتخابات باشد .

ولله عاقبه الامور

مدیر مسئول مرکزی نیوز

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.