امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در مدارس استان مرکزی

کد مطلب: 38407 | تاریخ ارسال: 7 فوریه 2012 | چاپ صفحه

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی از برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل فردا همزمان با سراسر کشور در شهرهای استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، مجید مهرجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک از برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل فردا همزمان با سراسر کشور در شهرهای استان خبر داد، اظهار داشت: این رزمایش به صورت نمادین در ساعت 8:15 صبح فردا در مدرسه جوادالائمه شهرک هجرت اراک و ساعت 9:45 در مدرسه علامه حلی ناحیه دو اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این رزمایش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقاء آگاهی و آمادگی دانش‌آموزان در امر به کارگیری فنون دفاع غیرعامل عنوان کرد و بیان داشت: ایجاد آمادگی در بین دانش‌آموزان برای کم اثر کردن حملات هوایی و موشکی دشمن، آموزش اولیه نحوه مواجهه با حملات احتمالی دشمنان و فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن موضوع پدافند غیرعامل در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان از مهم‌ترین محورهای این رزمایش است.

مهرجو گفت: دشمن در پدافند غیرعامل هویت دینی و اعتقادی و اسلامی نسل جوان را هدف گرفته که برگزاری این رزمایش در آمادگی آنها با این نوع حملات دشمنان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با 22 بهمن و در مصلای شهر اراک برگزار می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.