امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


استاندار مرکزی: اورژانس استان مرکزی به تقویت بیشتر نیاز دارد

استاندار مرکزی: اورژانس استان مرکزی به تقویت بیشتر نیاز دارد

کد مطلب: 38370 | تاریخ ارسال: 7 فوریه 2012 | چاپ صفحه

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی به عنوان کریدر راه‌های اصلی کشور به شمار می‌رود، گفت: به همین دلیل اورژانس این استان باید از توان زیادی برخوردار باشد و بیش از گذشته مورد تقویت قرار گیرد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اکبر شعبانی‌فرد بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از ساختمان ستاد مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی در اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 37 دستگاه آمبولانس در جاده‌های روستایی مستقر هستند که به صورت کامل این بخش را پوشش می‌دهند.

وی تصریح کرد: 51 دستگاه آمبولانس در بخش اورژانس 115 و 44 آمبولانس نیز در جاده‌های شهری استان مرکزی فعالیت دارند و مشغول به خدمات‌رسانی هستند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی در شاهراه غرب به شرق و جنوب به شمال واقع شده و با توجه به حساسیت‌های جغرافیایی و جاده‌ای، بخش اورژانس استان مرکزی نیاز به بالگرد دارد که برنامه‌ریزی برای تصویب آن در سفر چهارم هیئت دولت به استان در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: تلاش و کوشش مسئولان وزارت بهداشت و درمان و دولتمردان برای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی بسیار چشمگیر بوده به صورتی که هم‌اکنون انتقال مصدومان به مراکز درمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

شعبانی‌فرد بیان کرد: استان مرکزی در حوزه بهداشت و درمان با تلاش‌های بسیار طی چند سال‌ گذشته توانسته رتبه خود را در کشور از 27  به رتبه دوم ارتقا دهد.

استاندار مرکزی افزود: عملیات اجرایی ساختمان ستاد مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی از سال 1387 در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و زیربنای ۲ هزار و 200 مترمربع در خیابان دانشگاه اراک آغاز و برای ساخت آن 15 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی حوزه بهداشت و درمان با تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران، رشد بسیار بالایی داشته و به موفقیت‌های جهانی دست یافته است.

وی افزود: امروز خدمت‌رسانی در حوزه درمانی و پزشکی در ایران گسترش و رشد یافته و سبب کاهش دغدغه‌های مردم در این حوزه شده است.

استاندار مرکزی همچنین در جریان بازدید از طرح کارآفرینی تولیدی پوشاک در کوی علی‌ابن ابیطالب (ع) اراک با اشاره به اینکه کار آفرینان سبب اشتغال‌زایی پایدار شده و رونق‌دهنده تولید هستند، گفت: حمایت جدی، عملی و همه‌جانبه از اشتغال و کار آفرینی از افتخارات دولت‌های نهم و دهم است که سبب موفقیت‌های زیادی در این بخش شده است.

وی با بیان اینکه کار آفرینی باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، اظهار داشت: کارآفرینان در چرخه تولید، اقتصاد و صنعت نقش موثری را ایفا می‌کنند که می‌طلبد برای کاهش مشکلات این قشر و حمایت از آنان تلاش کرد.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه کارآفرینان در قالب واحد‌های کوچک و کم‌هزینه می‌توانند در پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور نقش‌آفرین باشند، بیان کرد: کار آفرینان علاوه بر اینکه انسان‌های تلاشگری هستند برای جامعه نیز سودمند هستند و سبب پویایی و فعال شدن سایر افراد جامعه می‌شوند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.