امروز امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Tuesday, May 14, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در اراك

کد مطلب: 38252 | تاریخ ارسال: 3 فوریه 2012 | چاپ صفحه

رییس هیات ورزش های همگانی استان مركزی از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی امروز (جمعه) بمناسبت گرامیداشت ایام مبارك فجر در اراك خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘نصرالله نان بده’ روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این همایش در منطقه عمومی كوهنورد (كوه نورالشهدا) با حضور حدود 10 هزار نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر برگزار شد.

وی ادامه داد: بیداری اسلامی كه امروز به واسطه انقلاب اسلامی ایران در جای‌جای دنیا به وجود آمده یكی از آثار و بركات ارزشمند انقلاب اسلامی است كه باید به صورت جدی به آن پرداخته شود.

رییس هیات ورزش های همگانی استان مركزی بیان كرد: دهه مبارك فجر فرصت مناسبی برای تبیین و شناسایی انقلاب و پرداختن به چگونگی شكل‌گیری آن و نقش رهبری امام راحل و دستاوردهای این انقلاب‌ است كه باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

** مسابقات دو و پیاده روی بزرگسالان استان مركزی برگزار شد

نان بده همچنین از برگزاری مسابقات دو و پیاده روی بزرگسالان استان امروز در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراك خبر داد.

وی اظهار كرد: این دوره از مسابقات بمناسبت گرامیداشت ایام مبارك فجر با حضور 50 نفر و در سه رده سنی 40 به بالا آقایان برگزار شده است.

رییس هیات همگانی استان مركزی اضافه كرد: در پایان این مسابقات در رده سنی 40 تا 50 سال ‘محسن سمیعی’، ‘رضا شمسی’ و ‘داود عسگری’ عنوان های اول تا سوم را كسب كردند.

نان بده عنوان كرد: در رده سنی 50 تا 60 سال نیز ‘صفدر صفری’، ‘فیض الله فریدونی’ و ‘عباس فراهانی’ عنوان های برتر را بدست آوردند.

وی خاطر نشان كرد: ‘خسرو جلاوند’، ‘محمد همتی’ و ‘محمد احمدی’ نیز در رده سنی 60 سال به بالا اول تا سوم شدند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.