امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


با توجه به وقوع زلزله های پیاپی در استان ، مراکز درمانی و تیم‌های بهداشتی آماده‌باش هستند

با توجه به وقوع زلزله های پیاپی در استان ، مراکز درمانی و تیم‌های بهداشتی آماده‌باش هستند

کد مطلب: 38164 | تاریخ ارسال: 2 فوریه 2012 | چاپ صفحه

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی گفت: با توجه به تعداد زیاد زلزله‌های خفیف در داود‌آباد اراک تمام مراکز درمانی و تیم‌های بهداشتی درمانی استان مرکزی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، قنبر فراهانی با اشاره به لرزه‌های خفیف و متعدد هفته‌های اخیر این استان به منظور مقابله با حوادث غیرمترقبه احتمالی از آماده‌باش تمام مرکز بهداشتی و درمانی دولتی و خصوصی، پایگاه‌های اورژانس، تیم‌های بهداشتی درمانی و مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک برای مقابله با حوادث احتمالی خبر داد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مرکز لرزه‌های اخیر در استان منطقه داودآباد بوده است در جلسات هماهنگی و مانورهای دور میزی که با حضور نمایندگان ارگان‌های مرتبط در امر امدادرسانی داشتیم، تمام تمهیدات لازم برای اعزام سریع آمبولانس، تیم‌های بهداشتی درمانی و کمک‌های دیگر به این منطقه در صورت بروز حادثه اندیشیده شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی افزود: در صورت بروز حادثه اتاق بحران استان (EOC) بلافاصله دست به کار شده و با توجه به شدت حادثه و نیازسنجی منطقه اقدام به اعزام هرگونه نیروی کمکی در زمینه‌های لازم به منطقه بحران خواهد کرد.

فراهانی با اشاره به اینکه وقوع و شدت حوادث غیرمترقبه‌ای مانند زلزله قابل پیش‌بینی نیست، گفت: با توجه به وسعت و شدت حادثه و تصمیمات اتاق فرماندهی بحران در صورت لزوم می‌توان از استان‌های مجاور برای کمک رسانی استفاده کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.