امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



هدیه ایرالکو به مردم شهر اراک در شب قبل از روز نمادین «هوای پاک»!!

کد مطلب: 37827 | تاریخ ارسال: 26 ژانویه 2012 | چاپ صفحه

آری قضاوت را به وجدان بیدار شما می سپاریم و حتی آمادگی ارائه پاسخ شما به سوالات متعدد مردم شهر اراک را داریم، قبل از آنکه زمان به اتمام رسد و دیگر فرصتی برای پاسخگویی نباشد! باشد که در محضر عدل الهی سربلند باشیم.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از وبلاگ موسسه کیمیای سبز ، در تصویر ذیل! هدیه مدیران محترم ایرالکو (که به قول خودشان تنها یک گام تا صنعت سبز فاصله دارند!!) را در شب 28 دی ماه سال 1390 می بینید! آری هدیه روز هوای پاک تقدیم به مردم اراک! اما قضاوت را بر عهده وجدان بیدار این عزیزان می گذاریم! آیا به راستی تنها یک گام تا صنعت سبز فاصله دارید؟ آیا این پیگیری ها که از طرف همه آحاد جامعه از استاندار، مدیران ارشد استانی، اصحاب رسانه و حتی به قول شما ما اعضای بیکار!! سازمانهای مردم نهاد صورت می گیرد همه در راستای تخریب زحمات چند ساله مدیران ایرالکوست؟!! آری قضاوت را به وجدان بیدار شما می سپاریم و حتی آمادگی ارائه پاسخ شما به سوالات متعدد مردم شهر اراک را داریم، قبل از آنکه زمان به اتمام رسد و دیگر فرصتی برای پاسخگویی نباشد! باشد که در محضر عدل الهی سربلند باشیم.

http://www.upsara.com/images/z3ncpw3iz5wyiuvyaj3.jpg

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.