امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


اکران دوباره «جدایی نادر از سیمین» در اراک

اکران دوباره «جدایی نادر از سیمین» در اراک

کد مطلب: 37784 | تاریخ ارسال: 25 ژانویه 2012 | چاپ صفحه

با توجه به دریافت جوایز مختلف «جدایی نادر از سیمین»، دفتر پخش ایرانی فیلم (فیلمیران) علاوه بر نمایش فیلم به صورت تک سانس در پنج سالن سینمای تهران،در شهر اراک هم در سينما عصر جديد فیلم را به نمایش می گذارد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از وبلاگ خبر مرکزی ، پس از این که فیلم جدایی نادر از سیمین برنده چندین جایزه از بیست و نمین دوره از جشنواره فیلم فجر شد با شرکت در چندین جشنواره بین المللی توانست جوایز بسیاری را بدست آورد.از مهم ترین جوایزی که این فیلم بدست اورده است می توان به دریافت خرس طلایی از جشنواره فیلم برلین و دریافت جایزه ی بهترین فیلم خارجی در گلدن گلوپ اشاره کرد.

اما جدید ترین افتخار این فیلم این است که از نامزدهای دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی در جشنواره اسکار معرفی شده است.گر این فیلم به جمع ۵ فیلم منتخب بخش خارجی اسکار راه پیدا کند، نخستین نامزد ایران برای دریافت این جایزه پس از فیلم سینمایی «بچه‌های آسمان» به کارگردانی مجید مجیدی خواهد بود که در سال ۱۹۹۹ برای دریافت جایزه اسکار نامزد شد.

با توجه به دریافت جوایز مختلف «جدایی نادر از سیمین»، دفتر پخش ایرانی فیلم (فیلمیران) علاوه بر نمایش فیلم به صورت تک سانس در پنج سالن سینمای تهران،در شهر اراک هم در سينما عصر جديد فیلم را به نمایش می گذارد. امیدواریم این فیلم در شهر فرهنگی مثل اراک بتواند فروش خوبی داشته باشد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.