امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



گمانه ای برای هیات رئیسه شورای شهر اراک

کد مطلب: 373 | تاریخ ارسال: 2 می 2009 | چاپ صفحه

اختصاصی مرکزی دیلی – به گزارش مرکزی دیلی شنیده ها حاکی از آنست اتفاقات اخیر و رایزنی ای انجام شده در این دو روز موجب شده است  افراد دیگری بغیر از افراد شاخص و مطرح دو تفکرعمده  جاری در شورای شهر اراک برای ریاست این شورا در نظر گرفته شده اند. با عنایت به عدم […]

اختصاصی مرکزی دیلی – به گزارش مرکزی دیلی شنیده ها حاکی از آنست اتفاقات اخیر و رایزنی ای انجام شده در این دو روز موجب شده است  افراد دیگری بغیر از افراد شاخص و مطرح دو تفکرعمده  جاری در شورای شهر اراک برای ریاست این شورا در نظر گرفته شده اند.

با عنایت به عدم تمایل سید علی قائم مقامی برای حضور مجدد در هیات رئیسه شورا و نیز با توجه به عدم توافق بر نامزدی چهره هایی همچون دکتر کاظمی توسط چهار عضو غایب شورا و همچنین عدم توافق بر نامزدی و انتخاب حسن احمدی از طرف پنج عضو حاضر در جلسه اخیرو نیز نبودن افراد شاخص و جامع الاطراف که مورد توافق طرفین باشند ذهنها بروی نامزدی و انتخاب رضا یوسفی تبار معطوف شده است. البته این تحلیلی است که صحت آن بعد از برگزاری جلسه امروز عصر مشخص خواهد شد.

شایان ذکر است دو جلسه بی نتیجه اخیر که برای انتخاب هیات رئیسه شورا بدون حضور چهار تن از اعضای شورای اسلامی شهر اراک رسمیت نیافت موجبات نگرانی های مسئولین استانی را از عدم وجود تصمیم قاطع برای حل مشکلات مدیریت شهری اراک بخصوص در بخش عمرانی بوجود آورده است که اظهارات اخیر فرماندار مبنی بر انحلال شورا یا سلب عضویت برخی از اعضای متخلف این شورا بخشی از این نگرانی و حساسیت را نشان می دهد.

ما نیز امیدواریم با انتخاب هرچه سریعتر هیات رئیسه و حل مشکلات درونی شورا و شهرداری ، کمبدهای خدمت رسانی به مردم که همانا ولی نعمتان نظام اسلامی هستند برطرف گردد. هیات رئیسه شورای شهر اراک فارغ از هر طیف و سلیفه سیاسی ، درصورتیکه قصد خدمت صادقانه به مردم این شهر را داشته باشد مورد احترام و حمایت تمامی فعالین سیاسی و اجتماعی این شهر قرار خواهد گرفت. مرکزی دیلی نیز با درنظر گرفتن این اصل آمادگی خود را اعلام می دارد که دست مسئولین خدوم و دلسوز نظام را به گرمی خواهد فشرد و به نحوی شایسته کمک به ایشان را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

این در حالی است که به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی، فرماندار اراک در سالن جلسات شورای شهر اراک، در این خصوص گفت: از اعضایی که با عدم حضور خود سبب عدم برگزاری جلسه شورای شهر اراک برای بار دوم شدند، به شدت گلایه دارم.

محمد حسن آصفری افزود: جلسه شنبه 12 اردیبهشت باید صددرصد برگزار شود و اگر اعضای شورای شهر اراک باز هم در این جلسه شرکت نکنند، در این رابطه راسا اقدام به تصمیم گیری می‌کنم و درخواستی را مبنی بر استفاده از اعضای علی البدل به شورای حل اختلاف ارائه خواهم داد.

وی تصریح کرد: اعضای علی‌البدل منتظر هستند که با آمادگی در شورای شهر اراک حاضر شوند و با نشاط و تعامل کار کنند.

وی ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم کسی اختلالی در مسایل و روند شورای شهر اراک به وجود آورد، حال این افراد می‌خواهد هرکس که باشد و هر وابستگی به طیف و گروه‌ها داشته باشد.

آصفری تصریح کرد: ما جلوی افرادی که می‌خواهند در شرایط شهر اختلال بوجود آورند ایستادگی می کنیم؛ اعضا باید در جلسه شورای شهر حاضر شوند و با رای گیری فردی را به عنوان رییس شورا انتخاب کنند.

فرماندار اراک تاکید کرد: به دور از باند بازی و جناح بازی آقایان باید بیاییند و فردی را برای ریاست شورای شهر انتخاب کنند.

وی در پایان افزود: در شورای شهر نباید بحث‌های ریاست مطرح باشد بلکه، اعضا باید با تعامل و وحدت در جهت پیش‌برد اهداف شورا فعالیت کنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.