امروز امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 09, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



افراد شرور در اراك روانه زندان شدند

کد مطلب: 3666 | تاریخ ارسال: 17 آگوست 2009 | چاپ صفحه

رئيس مركز اطلاع‌رساني معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي از دستگيري افراد شرور با همكاري مردم و ماموران در اراك خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، سيداحمد خسروي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراك اظهار داشت: در پي تماس‌هاي واصله مردمي به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر اينكه سه نفر از ارازل و اوباش حرفه‌اي در سطح شهر اراك با ايجاد مزاحمت براي مردم در منطقه ايجاد ناامني مي‌كنند، پرونده‌اي در اين زمينه تشكيل و ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي مسئول رسيدگي به آن شدند.
وي گفت: ماموران پليس اطلاعات فرماندهي انتظامي استان مركزي ابتدا با شناسايي اين افراد تحقيقات گسترده‌اي را پيرامون موضوع فوق انجام و بعد از اقدامات گسترده اطلاعاتي دريافتند اين افراد علاوه ‌بر شرارت در امر تهيه و توزيع موادمخدر نيز فعاليت دارند.
معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي ادامه داد: ماموران در نهايت با هماهنگي مقام قضايي اين سه نفر را كه به صورت مخفيانه زندگي مي‌كردند، دستگير و با تشكيل پرونده راهي زندان كردند.
خسروي با هشدار به افراد شرور در برخورد قاطع و قانوني نيروي انتظامي با آنها از مردم خواست در صورت مشاهده و يا برخورد با اين افراد مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.