امروز امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Wednesday, May 15, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اراک / پشتیبان سایت معاند نظام دستگیر شد

کد مطلب: 35973 | تاریخ ارسال: 19 دسامبر 2011 | چاپ صفحه

طی تحقیقات فنی و تخصصی کلاه بردار حرفه‌ای و پشتیبان سایت معاند نظام شناسایی و متهم دستگیر شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از مرکزی نیوز ، سروان نوروزی سرپرست پلیس فتای استان مرکزی اعلام کرد: پیرو شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی، ﻣﺄموران پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند، به طوری که در تحقیقات اولیه و طبق اظهارات شاکی مشخص شد که وی چندی پیش در یکی از سایت‌های مربوطه به قرعه‌کشی لاتاری برای اعطای گرین کارت ثبت و این سایت از وی کلاهبرداری کرده است.

سرپرست پلیس فتای استان مرکزی ادامه داد: طی تحقیقات مشخص شد که مدیر سایت سریعا نسبت به حذف و تغییر اطلاعات قابل ردیابی از روی سایت اقدام کرده است که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و تحقیقات فنی و تخصصی متهم شناسایی و دستگیر شد. متهم به جرم خود اعتراف کرده و درصدد جلب رضایت شاکی برآمد و در ادامه اظهار داشت که حدود یکهزار نفر از این طریق مبلغ تقریبی ۸۰میلیون تومان به حساب وی واریز کرده‌اند.

سروان نوروزی افزود: ﻣﺄموران تحقیقات خود را به جهت سوء ظن به متهم ادامه داده و مشخص شد وی سایتی با محتوای به ظاهر خبری و ارتباطی برای ایرانیان مقیم انگلستان که از سایت‌های معاند نظام است، پشتیبانی می‌کند. در این راستا پرونده این متهم به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفته و در اختیار مراجع انتظامی مرتبط گذاشته شد.

وی در خاتمه تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از معاندین و دشمنان نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی و راه اندازی وب سایت‌هایی با هدف بر هم زدن امنیت کشور جرم تلقی شده و شدیدا با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.