امروز امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Wednesday, May 15, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری همایش‌ فعالان سایبری در اراک

کد مطلب: 35942 | تاریخ ارسال: 19 دسامبر 2011 | چاپ صفحه

رئیس سازمان جوانان استان مرکزی از برگزاری دومین همایش‌ فعالان سایبری استان مرکزی در اول دی ماه خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، پیمان عین‌القضاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این همایش با رویکرد بررسی شبکه‌های اجتماعی در سالن فرهنگسرای آیینه برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این همایش بابازاده عضو کمیته جنگ نرم دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
رئیس سازمان جوانان استان مرکزی با اشاره به برگزاری نخستین همایش از سلسله همایش‌های فعالان سایبری گفت: نخستین همایش فعالان سایبری استان مرکزی با محور تهدیدها و فرصت‌های رسانه‌های مجازی مهر امسال با استقبال خوب جوانان برگزار شد.
عین‌القضاتی با اشاره به تاثیرگذاری شبکه‌های اجتماعی ادامه داد: شبکه‌‌های اجتماعی اگر هدایت شوند می‌توانند تاثیر زیادی در پویایی یک جامعه داشته باشند، به ویژه در ایران که یک کشور فرهنگی و حامل پیام انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام است.
وی تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص امروز منطقه و جهان، می‌توانیم شبکه‌های اجتماعی جهانی را ایجاد کرده و کاربران خود را تشویق کنیم که در این شبکه‌ها فعال شوند.
به گفته وی به شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه آموزشی از سوی استانداری مرکزی و سازمان ملی جوانان استان اهداء خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.