امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



16 طرح تحقیقاتی در نیروی انتظامی در حال اجراست

کد مطلب: 35826 | تاریخ ارسال: 15 دسامبر 2011 | چاپ صفحه

فرمانده ‌انتظامی استان مرکزی از اجرای 16 طرح تحقیقاتی درون و برون سازمانی در راستای ماموریت‌های ناجا در استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، کاظم مجتبایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح‌های تحقیقاتی توسط پژوهشگران نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌‌ها هم‌اکنون در حال اجرا‌ست.
وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی طی چند سال اخیر نگاه ویژه‌ای به بحث تحقیق و پژوهش داشته و این مهم روز به روز در حال گسترش است، تصریح کرد: اجرای این طرح‌های تحقیقاتی نقش بسیار موثری در شناسایی علل و عوامل بروز آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از گسترش آنها دارد که دست‌یابی به این مهم در موفقیت ماموریت‌های نیروی انتظامی اثرگذار است.
فرمانده ‌انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه پژوهش ابزاری مفید برای تصمیم‌گیری و زیربنایی برای توسعه است، خاطر نشان ساخت: امروزه پژوهش یکی از نیازهای ضروری جوامع است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
فرمانده ‌انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه نیروی انتظامی توجه به تحقیق و پژوهش را از اولویت‌های کاری خود قرار داده است، بیان داشت: به منظور اجرای هر چه بهتر تحقیق و پژوهش در نیروی انتظامی، سازمان مطالعات و تحقیقات راه‌اندازی و برنامه‌های خوبی را در این راستا در دستور کار قرار داده است.
مجتبایی با اشاره به حمایت از طرح‌های تحقیقاتی اظهار داشت: پژوهشگران و نخبگان ‌پسر با ارائه تحقیقات و پژوهش‌های مورد نظر نیروی انتظامی از کسر خدمت سربازی بهره‌مند شده و هزینه تمام پایان‌نامه‌های دانشگاهی که در راستای ماموریت‌های نیروی انتظامی باشد، پرداخت می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.