امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



عملکرد دوساله شورای شهر اراک

کد مطلب: 358 | تاریخ ارسال: 14 ژوئن 2009 | چاپ صفحه

نهم اردیبهشت ماه روز شوراها بهانه ای شد برای بررسی عملکرد شورای دور سوم که با انتخاب هئیت رئیسه جدید به فعالیت خود در دور جدید ادامه می دهد .

به گزارش مرکزی دیلی ، هفته نامه نامه امیر استان مرکزی در گزارشی کوتاه نگاهی اجمالی به عملکرد شورای شهر اراک داشته است :

نهم اردیبهشت ماه روز شوراها بهانه ای شد برای بررسی عملکرد شورای دور سوم که با انتخاب هئیت رئیسه جدید به فعالیت خود در دور جدید ادامه می دهد .
در نگاهی اجمالی به کارنامه حضور دو ساله نمایندگان مردم در جایگاه سیاستگذاری و تصمیم گیری امور شهری شاهد دوره ای پر چالش و پر فراز و نشیب در عرصه مدیریت شهری در اراک بودیم . اگر چه با پایان زنگ انتخابات و معرفی نمایندگان منتخب مردم در شورای سوم شهر اراک ، بسیاری از کارشناسان و تحلیل گران سیاسی و اجتماعی بر همگون بودن کلیت ترکیب اعضا و تفاوت های قابل توجه در سطح تخصص منتخبین راه یافته به شورای سوم تاکید داشتند اما صرف نظر از این تفاوت ها ، تجربه ۸ سال کار شورایی و حضور چند تن از چهره های شناخته شده دوره های قبل در شورای سوم این انتظار وجود داشت که حداقل مردم ، اجرایی شدن تصمیمات کارشناسی شده مهمی را در شهری مانند اراک که سالها از فقدان مدیریت شهری و مشکلات متعدد توسعه و عمران شهر رنج می برد شاهد باشند .

برای خواندن ادامه این گزارش کلیک بفرمایید…

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.